فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تحلیل تون کوین؛ برداشت سود معامله‌گران تا کجا ادامه دارد؟

تون کوین در روز قبل حدود ۵ درصد رشد کرد اما هنوز در زیر محدوده مهم ۵ دلار قرار دارد.

فهرست عناوین

خلاصه تحلیل

  • TON در تلاش است محدوده ۵ دلار را دوباره آزمایش کند.
  • با این حال شاخص‌های آنچین نشان می‌دهند فشار فروش آن ادامه دارد.

به گزارش بی‌این کریپتو، قیمت تون کوین

TON:


در محدوده ۴.۹ دلار قرار دارد و به نظر می‌رسد در تلاش است محدوده ۵ دلار را دوباره آزمایش کند. با این حال داده‌های آنچین تشدید فشار فروش آن را تایید کرده‌اند.

شکست تون کوین

بر اساس داده‌های وب سایت سنتیمنت (Santiment)، نسبت حجم معاملات روزانه و آنچین سودده تون کوین با حجم معاملات روزانه و آنچین زیان‌ده آن به بالاترین سطح خود از فوریه (بهمن ۱۴۰۲) رسیده است. این شاخص به طور کلی مقدار کل توکن‌هایی سودده یا زیان‌ده جابه‌جاشده یک ارز دیجیتال را بررسی می‌کند.

کاهش این شاخص نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران به هولد کردن ادامه می‌دهند. با این حال رشد آن نشان می‌دهد که برداشت سود معامله‌گران آغاز شده است. رشد شاخص مذکور برای تون کوین هم نشان‌دهنده افزایش فشار فروش آن است.

نسبت حجم معاملات روزانه و آنچین سودده و زیان‌ده تون کویننسبت حجم معاملات روزانه و آنچین سودده و زیان‌ده تون کوین
نسبت حجم معاملات روزانه و آنچین سودده و زیان‌ده تون کوین

اندیکاتور Bulls and Bears هم این مسئله را تایید می‌کند. این شاخص آدرس‌هایی را بررسی می‌کند که ۱ درصد از کل حجم معاملات را تشکیل می‌دهند. اگر آن‌ها در حال فروش باشند، آن‌ها را به عنوان خرس (نزولی) دسته‌بندی می‌کند و اگر در حال خرید باشند، به عنوان گاو (صعودی) در نظر می‌گیرد.

در مورد تون کوین، افزایش خرس‌ها نسبت به گاوها در ۲۴ساعت گذشته نشان می دهد که روند صعودی آن ممکن است قدرت زیادی نداشته باشد.

اندیکاتور Bulls and Bears تون کویناندیکاتور Bulls and Bears تون کوین
اندیکاتور Bulls and Bears تون‌ کوین

تحلیل تون کوین

قیمت تون‌ کوین اخیراً بعد از رسیدن‌ به محدوده ۴.۶۱ دلار رشد کرده و به ۴.۹۰ دلار رسیده‌ است. به نظر می‌رسد این آلت کوین قصد دارد خود را به بالای ۵ دلار برسد. شاخص Stoch RSI زیر پایین محدوده خنثی باقی مانده‌ و نشان داده‌ که تون کوین فشار خرید زیادی ندارد.

در این صورت احتمال ریزش تون‌ کوین تا محدوده ۴.۶۹ دلار وجود دارد. از دست دادن‌ این حمایت می‌تواند TON را تا محدوده ۴.۴۷ دلار کاهش دهد. با این حال اگر فشار فروش آن کاهش یابد، قیمت TON ممکن است از این رکود خارج شود و به آرامی تا محدوده ۵.۲۵ دلار افزایش یابد.

نمودار قیمت تون کویننمودار قیمت تون کوین
نمودار قیمت تون کوین

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ۲۲ هزار تن آرد بین روستائیان لرستانی توزیع شده است
الماس تراشکاری

Check Also

صرافی بینگ ایکس هک شد

صرافی بینگ ایکس (BingX) تایید کرده که یکی از کیف پول‌های گرم یا هات ولت‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner