فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تحلیل ریپل امروز ۲۲ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل ریپل نشان می‌دهد قیمت این ارز دیجیتال می‌تواند برای چند روز دیگر در محدوده ۰.۴۱ دلار تا ۰.۶۴ دلار در نوسان باقی بماند.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت ریپل

XRP:


در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) به سطح شکست ۰.۵۴ دلار رسید، با این حال خریداران نتوانسته‌اند از سد این مقاومت عبور کنند.

نمودار روزانه قیمت ریپلنمودار روزانه قیمت ریپل
نمودار روزانه قیمت ریپل

اگر قیمت ریپل به سمت پایین حرکت کرده و به زیر ۰.۵۲ دلار برسد، نشان‌دهنده این خواهد بود که فروشندگان سطح ۰.۵۴ دلار را به یک مقاومت جدی تبدیل کرده‌اند. این موضوع می‌تواند باعث کاهش قیمت به ناحیه حمایتی ۰.۴۱ تا ۰.۴۶ دلار شود. انتظار می‌رود خریداران در این ناحیه به بازار ورود کنند. بازگشت رو به بالای قیمت ریپل از این ناحیه حمایتی، می‌تواند آن را برای چند روز دیگر در محدوده ۰.۴۱ دلار تا ۰.۶۴ دلار در نوسان قرار دهد.

رشد قیمت ریپل به بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۰.۵۷ دلار)، نشان‌دهنده قدرت خریداران خواهد بود که سعی دارند قیمت را به سمت هدف ۰.۶۴ دلاری برسانند. این سطح یک مانع بزرگ به حساب می‌آید، اما اگر قیمت ریپل از این مانع عبور کند، می‌تواند به سمت هدف ۰.۷۴ دلار حرکت کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تعرفه واردات خودرو مشخص شد

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.




Source link

الماس تراشکاری

Check Also

تشکیل بانک توسعه نوین در اجلاس بریکس + فیلم-تایمز

۱۵:۵۴ – ۰۲ آبان ۱۴۰۳ عبد الناصر همتی، وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص بریکس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان