فیلترهای سرامیکی ریخته گری

بررسی عملکرد کتیزن؛ آیا امیدی به CATI هست؟

لیست شدن‌ کتیزن در صرافی‌هایی بزرگی مثل بایننس، احساسات هولدرهای آن را به شدت تقویت کرد. با این حال انتقادات مربوط به نحوه توزیع ایردراپ آن این احساسات صعودی را به شدت کاهش داد.

خلاصه خبر

  • قیمت کتیزن‌ در روز قبل ۱۰ درصد کاهش یافت.
  • آینده این توکن به عوامل زیادی بستگی دارد.

به گزارش کوین گیپ، قیمت کتیزن بعد از لیست شدن‌ در صرافی‌ها ابتدا به محدوده ۱ دلار رسید. با این حال توکن مذکور در حال حاضر بخشی از رشدش را از دست داده‌ و به سطح ۰.۸ دلار رسیده‌ است.

همان طور که در تصویر زیر مشخص است، داده‌های وب سایت کوین مارکت کپ نشان می‌دهد که ارزش مارکت کپ کتیزن به ۲۵۱ میلیون دلار می‌رسد. این مارکت کپ کتیزن‌ را به دویست و بیستمین ارز برتر بازار ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است. با این حال مارکت کپ توکن مذکور در روز قبل ۱۱ درصد کاهش یافته‌ است. عرضه کل کتیزن نیز به ۱ میلیارد واحد می‌رسد اما عرضه در گردش آن ۳۰۵ میلیون واحد است.


ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس
اطلاعات کتیزن در کوین مارکت کپاطلاعات کتیزن در کوین مارکت کپ
اطلاعات کتیزن در کوین مارکت کپ

البته قیمت کتیزن در روز قبل حدود ۳۰ درصد رشد کرده و دوباره به محدوده ۰.۹ دلار نزدیک شده‌ بود. معمولاً ارزهای دیجیتال بعد از لیست شدن‌ با یک رشد شارپی مواجه می‌شوند و سپس اصلاح می‌کنند. در نتیجه روند کتیزن‌ هم تا حدودی عادی بوده‌ است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  اوپک به عهدش وفا کرد

با این حال پیش‌بینی آینده کتیزن کار چندان راحتی نیست. به عبارت دقیق‌تر آینده این توکن به عوامل مختلفی مثل وضعیت کلی بازار ارزهای دیجیتال بستگی دارد. یک نکته دیگر این است که کتیزن‌ بعد از ایردراپ خود با انتقادات زیادی مواجه شد و بخش زیادی از کاربرانش را از دست داد. در نتیجه اگر این ریزش کاربران ادامه داشته‌ باشد؛ کتیزن احتمالاً با فشار نزولی بیشتری روبه‌رو می‌شود.




Source link

الماس تراشکاری

Check Also

آموزش کامل برداشت، فروش و نقد کردن راکی رابیت

توکن بازی راکی رابیت قرار است روز ۲۳ سپتامبر (۲ شهریور) در برخی صرافی‌های ارز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner