فیلترهای سرامیکی ریخته گری

برنامه‌های هفته گردشگری با هدف جذب گردشگر طراحی شده است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


به گزارش خبرگذاری مهر، محسن معصوم علیزاده به مناسبت هفته گردشگری، برگزاری جشن هشتمین سالروز جهانی شدن لالجین را از برنامه‌های شاخص در هفته گردشگری اعلام و اظهار کرد: جشن پاسداشت سالروز جهانی شدن لالجین با حضور سیدرضاصالحی امیری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دوازدهم مهرماه در این شهر برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان افزود: همدان از استان‌های دارای ظرفیت‌های گردشگری بالا و متنوع در غرب کشور است و برنامه‌های این هفته با هدف معرفی ظرفیت‌های همدان برای جذب گردشگر در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: برگزاری جشنواره مبل و منبت به مدت یک ماه در ملایر، جشنواره آئین برداشت انگور، جشنواره فرش ملی کسب، جشنواره شیره پزی مانیزان، جشنواره بادام و گردو علی آباد و جشنواره ترشیجات سامن از برنامه‌های مورد نظر به مناسبت هفته گردشگری است.

معصوم علیزاده تصریح کرد: برپایی جشنواره غذا با محوریت میراث ناملموس، جشنواره آلو ملحمدره اسدآباد، برپایی مسابقه عکاسی، جشنواره سیب در نهاوند، جشنواره غذاهای محلی در فامنین، جشنواراه آلو در حیدره قاضی خان شهرستان بهار، مسابقه عکاسی و جشنواره آش‌های محلی و مسابقه نقاشب کودکان در کبودراهنگ و فامنین و جشن شکرگزاری برداشت محصول در رزن از دیگر برنامه‌ها در هفته گردشگری استان همدان است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  هتل ۵ ستاره بندر دیلم در هفته دولت کلنگ زنی می شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

معصوم علیزاده برگزاری همایش گردشگری صلح و همزیستی ادیان با حضور سفرا و نمایدگان ادیان در ایران و نشست تخصصی با فعالان گردشگری، دیدار فعالان گردشگری با امام جمعه استان را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

گفتنی است پنجم مهر ماه برابر با ۲۷ سپتامبر روز جهانی جهانگردی نام‌گذاری شده است و در کشورمان نیز از ۵ تا ۱۱ مهر به عنوان هفته گردشگری گرامی داشته می‌شود.


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

برگزاری ۷۶ برنامه طی هفته گردشگری در خراسان رضوی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

مشهد- جواد موسوی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner