فیلترهای سرامیکی ریخته گری

کشف ۵۰۰ کیلوگرم قارچ ترافل در ایست بازرسی تیل آباد

ایسنا/گلستان رئیس اداره منایع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آزادشهر از کشف بالغ بر ۵۰۰ کیلوگرم قارچ ترافل در محموله های جنگلی در ایست و بازرسی تیل آباد خبر داد.

جلال عجم در گفت و گو با ایسنا با اشاره به چگونگی کشف قارچ ترافل گفت : این محموله در یک نیسان جاسازی  شده در حال حمل از شهرستان مینودشت به مقصد تهران بود که در بازرسی از این نیسان حدود ۵۰۰ کیلو گرم قارچ ترافل قاچاق کشف شد.

وی در ادامه بیان کرد:  این محموله با همکاری  مشترک نیروهای حفاظتی منابع طبیعی و نیروی انتظامی در بازرسی محموله های جنگلی در ایست بازرسی تیل آباد کشف شد که ارزش ریالی  برابر اعلام کارشناسان بیش از ۸۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آزادشهر با تاکید بر اینکه در این عملیات دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضابی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: لازم است شهروندان هوشیار باشند چرا که باجمع آوری این گونه قارچ به جنگل های منطقه خسارتهای غیرقابل جبرانی وارد خواهد شد و طبق قانون خروج و بهره برداری هرگونه  محمولات اصلی و فرعی از جنگلها ممنوع است و در صورت مواجه شدن با چنین افرادی، موارد را به سامانه ۱۵۰۴ یا ۱۳۹ اطلاع دهند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ازدحام جمعیت در استادیومی در «السالوادور» ۹ کشته برجایگذاشت

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

الزامات مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری

  دیدارنیوزـ حسین علایی: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زود هنگام در ایران پس از فاجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner