فیلترهای سرامیکی ریخته گری

بررسی مهم‌ترین رویدادهای این هفته که می‌تواند روی قیمت بیت کوین تاثیر بگذارد


بازار ارزهای دیجیتال و بیت کوین در این هفته می‌توانند تحت تاثیر رویدادهای اقتصادی زیادی قرار بگیرند و با نوسانات شدیدی روبه‌رو شوند.

خلاصه خبر

  • چهارشنبه، سند «کتاب بژ» فدرال رزرو ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران منتشر خواهد شد. 
  • روز پنجشنبه داده‌های مدعیان بیکاری در ایالات متحده منتشر خواهد شد.

به گزارش بیت کوین سیستمی، با افزایش ۱۰ درصدی قیمت بیت کوین BTC: در یک هفته گذشته، بازار ارزهای دیجیتال نیز شاهد تغییرات چشمگیری بوده است. با این حال داده‌های اقتصادی و رویدادهای مرتبط با ارزهای دیجیتال می‌تواند همچنان ادامه داشته باشد.

برای مثال روز دوشنبه ۲۱ اکتبر (۳۰ آبان) گری گنسلر، رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، در نشست سالانه سیفما (SIFMA) حضور خواهد داشت. او قرار است با با کنث بنتسن (Kenneth Bentsen)، رییس و مدیرعامل سیفما، گفتگو کند. 

ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

همچنین ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران، یکی از اعضای کمیته بازار آزاد فدرال رزرو (FOMC) یعنی نیل کاشکاری (Neel Kashkari) سخنرانی خواهد کرد. روز سه‌شنبه ۲۲ اکتبر (۱ آبان) هارکر (Harker)، یکی دیگر از اعضای FOMC، سخنرانی خواهد داشت و ممکن است روی بیت کوین و ارزهای دیجیتال هم تاثیر بگذارد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  چند مسافر نوروزی با اتوبوس جابجا شدند؟

چهارشنبه ۲۳ اکتبر (۲ آبان) سند «کتاب بژ» فدرال رزرو ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران منتشر خواهد شد.  روز پنجشنبه ۲۴ اکتبر (۳ آبان) ساعت ۱۶ به وقت تهران، داده‌های مدعیان بیمه بیکاری در ایالات متحده منتشر خواهد شد. آمار ماه گذشته این داده‌ها معادل ۲۴۱٬۰۰۰ نفر بود و مقدار پیش‌بینی‌شده‌ برای آن معادل ۲۴۳٬۰۰۰ نفر است.

شایان ذکر است که روز پنجشنبه ۲۴ اکتبر (۳ آبان) توکن ماسک امپایر در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست می‌شود.
روز یکشنبه ۲۷ اکتبر (۶ آبان) رویداد فینتک مانی۲۰/۲۰ (Money20/20) برگزار می‌شود.

نمودار قیمت بیت کویننمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  توزیع ۸۰۰ تن مرغ منجمد در بازار خوزستان


Source link
الماس تراشکاری

Check Also

جواب پازل امروز ربات میجر ۳۰ مهر + آموزش وارد کردن

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان