فیلترهای سرامیکی ریخته گری

سند ملی اشتغال پایدار در ۲ هزار و ۵۰۰ روستای کشور رونمایی شد-تایمز


حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان در دومین گردهمایی شبکه تسهیلگران جهادی محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان با بیان اینکه  رونمایی از سند ملی اشتغال پایدار در ۳۵۰ شهرستان و ۲۵۰۰ روستا و منطقه حاشیه‌ای در اردوگاه حضرت امام خمینی (ره) شهرلواسان در استان تهران برگزار شد گفت: اتحاد و مشورت‌ یکی از مسائلی است که باید تسهیلگران جهادی در اقدامات خود در مناطق محروم جهت خدمت به مردم انجام دهند .

وی با بیان اینکه  برنامه‌های اشتغال محور و ایجاد اشتغال در مناطق مختلف با  مطالعه  و نظر خواهی فعالان محله و افرادی که قدمت و سابقه دارند تهیه شده است گفت: برای همه منابع برنامه تهیه شده به طوری که برای بیش از ۱۵۰۰ منطقه برنامه تهیه شده و  در کنار تمامی ضوابط استاندارد‌ها دستور العمل تهیه شده است.

او اظهار کرد: در این گردهمایی افراد تجاربی به دست می آوردند و از سوی دیگر با برنامه هایی که تهیه می شود امیدوار هستیم که بتوانیم اقدامات گسترده ای  را در مناطق محروم کشور انجام دهیم.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  افزایش استقبال جویندگان کار از یارانه دستمزد

دهقان گفت: تمامی اقدامات در حوزه اشتغال با هماهنگی دستگاه ها و فرمانداری ها تهیه می شود و در بحث  اشتغال وزیرساخت ها مشارکت ها عمدتا رنگ وبوی خود مردم و فعالان را می دهد چراکه در هر جامعه ای که کارآفرینان توانمند وارد صحنه شوند ظرف یک سال اشتغال در آن بخش  پر رونق می شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی که انجام داده ایم امیدواریم بانک ها مشارکت بیشتر در پرداخت تسهیلات اشتغال داشته باشند و  در حوزه مشاغل خانگی و ایجاد بنگاه های کوچک همکاری بهتری داشته باشیم.

دهقان درباره اقدامات و وظایف تسهیلگران جهادی با هدف محرومیت زدایی گفت : تسهیلگران وظیفه دارند که خدمت کنند باید ابزار هم در اختیار باشد ولی کمبودها دلیلی بر عدم انجام وظیفه نیست و اینجاست که افراد جهادی خلاقیت خود را در برداشتن سد راه نشان دهد .

رئیس بنیاد مستضعفان  با بیان اینکه امروز وضعیت منطقه بسیار متاثر از رفتار و اقدام و انسجام میان مردم‌مسلمان است و وضعیت امروز ایران برگرفته از رهبری امامین انقلاب ، فداکاری مردم ایران و تلاش نیروهای مسلح و بسیج بوده است گفت: تسهیلگران بعنوان عضوی از خانواده بزرگ خدمت در کشور هستند که باید پیرو منویات ومطالبه رهبری در جهت بهبود وضعیت معیشتی و رفاه مردم حرکت جهادی کنند .

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  هواشناسی ایران 1402/11/11؛ هشدار کولاک برف و کاهش دما در 19استان/ بارش‌های "قابل ملاحظه" در برخیمناطق

رئیس بنیاد مستضعفان گفت : باید پیوستگی میان تسهیلگران جهادی و مسئولان در جهت ایفای نقش جهادی در محرومیت زدایی وجود داشته باشد و ما شما را پیشقراولان جبهه محرومیت زدایی دانسته وحامل پیام انقلاب در خدمت به مردم می دانیم.

دهقان  با بیان اینکه تسهیلگران باید بیشتر تلاش کنند تا در اجرای واقعی و بهینه محرومیت زدایی در جامعه موفق باشند گفت: وقتی اشتغال ایجاد می شود فرد شاغل احساس امنیت می کند که به تبع آن جامعه نیز صاحب آرامش شده و باید شهروندان دارای در آمد باشند تا عزت مندانه زندگی کنند و آسیب های اجتماعی کم وکوتاه شود .

وی ادامه داد : فشارهای محلی برای تسهیلگران نباید راه برای آنان ایجاد کند تسهیلگران بر اساس مطالعات ، شاخص ها ، وضعیت محرومیت ها مناطق و مطالبات رهبری ماموریت‌های خود را تعریف و به نحو احسن انجام دهند   تسهیلگران توجه‌کنیم که از اقدامات خود غافل نشویم وکار را خوب انجام دهیم .

گفتنی است در این برنامه تفاهم‌نامه ای میان بنیاد علوی و یکی  از بانک ها به ارزش بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان برای تسهیلات اشتغالزایی کسب و کار خرد و کارآگاه هایی تا ۲۰ نفر کارگر به منظور ایجاد ۶۵ هزار طرح به امضا رسید .

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تعداد کاربران بلوم به ۷۰ میلیون نفر رسید

 


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

۱۰۱ کیلوگرم شمش طلا در حراج حضوری مرکز مبادله معامله شد-تایمز

۱۷:۲۸ – ۰۱ آبان ۱۴۰۳ اصغر بالسینی، سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان