فیلترهای سرامیکی ریخته گری

ترویج هنر نقالی در بین کودکان یکی از اهداف اصلی جشنواره نقالی است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


به گزارش خبرنگار مهر، اکبر رضوانیان پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی نقالی و روایتگری سیلک با اشاره به اینکه کاشان شهر جهانی خانه‌های تاریخی است، اظهار داشت: از این ظرفیت باید در راستای توسعه گردشگری در کشور استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه بناهای تاریخی و معماری کاشان دارای ظرفیت شگرفی برای گردشگری است، ابراز داشت: گردشگری هنری یکی از حوزه‌های تخصصی در این عرصه است که با برگزاری رویدادهای هنری و فرهنگی می‌توان این موضوع را به آن پرداخت.

رئیس دومین جشنواره ملی نقالی و روایتگری سیلک با بیان اینکه نمایش‌های آئینی و سنتی با موضوع نقالی جایگاه ویژه ای در توسعه گردشگری دارد، تصریح کرد: اقامتگاه‌های بومگردی همانند خانه نقلی با تجربه‌ای که در برگزاری رویدادهای هنری دارند می‌توانند نقش مهمی در این موضوع ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه مؤسسه فرهنگی گذر بازوی اجرایی دومین جشنواره ملی نقالی و روایتگری سیلک است، گفت: امسال در دومین جشنواره ۹۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است که از نظر کمی و کیفی نسبت به دوره قبل رشد داشته است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  جهش گردشگری در خراسان جنوبی با درایت دولت شهید رییسی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

رضوانیان با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی این جشنواره اهمیت به کودکان و نوجوانان است، افزود: ترویج هنر نقالی در بین کودکان و نوجوانان یکی از اهداف اصلی جشنواره نقالی است.


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

سازمان امور اراضی از سال ۱۳۹۴ تاکنون ۸۸۰ طرح گردشگری صادر کرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن آشتیانی، مدیرکل دفتر حفظ کاربری اراضی سازمان امور اراضی کشور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان