فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تلاش والیبالیست های ساحلی برای تاریخ سازی در المپیک ناشنوایان

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان گفت: تلاش بر این است که با کسب مدال در المپیک برای نخستین بار تاریخ سازی کنیم.

فریدون الهامی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اعزام تنها یک تیم دو نفره از بازیکنان والیبال ساحلی به المپیک ناشنوایان، اظهار کرد: با توجه به مسافت زیاد برزیل و سنگین بودن هزینه ها با تصمیم فدراسیون، تنها مهراد کشاورز و حسام الدین خیراندیش به عنوان بازیکنان اعزامی والیبال ساحلی در المپیک حضور خواهند داشت.

وی در ارزیابی از وضعیت این دو بازیکن برای شرکت در المپیک، گفت: با توجه به سیاست فدراسیون مبنی بر اعزام کاروان کیفی و مدال آور به المپیک، این دو والیبالیست نیز از بازیکنان باتجربه و خوب تیم هستند که در آمادگی کامل بسر می برند، امیدوارم که با حضور این دو بازیکن برای نخستین بار بتوانیم در والیبال ساحلی تاریخ سازی کنیم.

الهامی خاطرنشان کرد: برای حضور پرقدرت در المپیک تا امروز ۶ مرحله اردو برگزار کردیم که آخرین اردو که وصل به اعزام است، از فردا پنجشنبه ۲۵ فروردین در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود و تا ۸ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. سپس تیم ۹ اردیبهشت برای شرکت در المپیک عازم برزیل می شود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  شهرخبر - حاشیه دیدار پرسپولیس - آلومینیوم| شوخی رحمتی بابیرانوند و واکنش عمران‌زاده به شعارهای پرسپولیسی‌ها + عکس

وی زمان برگزاری مسابقات والیبال ساحلی ناشنوایان را ۱۳ اردیبهشت عنوان کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان در پایان افزود: تلاش بر این است که نماینده خوبی هم برای والیبال ساحلی و هم‌ تیم والیبال ناشنوایان در المپیک باشیم.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

آخرین مرحله از تمرینات تیم ملی پارادو ومیدانی آغاز شد-تایمز

۱۱:۵۷ – ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ دور نهایی تمرینات ملی پوشان تیم پارادو و میدانی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner