فیلترهای سرامیکی ریخته گری

سوخت آلوده توزیع شده در سنگاپور به ۸۰ کشتی خسارت وارد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی، انتشار اخبار و گزارش‌های مربوط به توزیع سوخت آلوده در مراکز بانکرینگ سنگاپور امروزه به یکی از مباحث کلیدی و عمده کارشناسان، تحلیلگران و دست‌اندرکاران جامعۀ دریایی تبدیل شده که ارزش خسارت آن به ده‌ها میلیون دلار می‌رسد.

در این راستا سازمان دریانوردی و بنادر سنگاپور MPA که به عنوان یکی از مراکز اصلی صنعت بانکرینگ جهان شناخته می‌شود در واکنش به توزیع سوخت آلوده در این مرکز گفت: با بررسی‌های انجام شده حدود ۲۰۰ کشتی شناسایی شده که نفت کوره با سولفور بسیار بالا و غلظت بالایی از ترکیبات آلی دریافت کرده‌اند.

یکی از مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی سنگاپور ضمن اظهار تأسف از بی‌مبالاتی شرکت توزیع کننده سوخت با اشاره به اینکه این حادثه غیرمجاز شدیدترین نوع حادثه در چند دهه اخیر است و منجر به ادعاهایی به ارزش ده‌ها میلیون دلار شده است، یادآور شد: از ۲۰۰ کشتی که سوخت ناخالص و آلوده دریافت کرده‌اند ۸۰ کشتی مشکلات مختلفی را از محل دریافت این سوخت در موتورهای خود گزارش کرده‌اند که توسط کارشناسان در دست بررسی است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ۳۰۰ هزار تن برنج تا قبل از دوره ممنوعیت باید وارد شود-تایمز

به گفتۀ وی در حال حاضر مذاکره برای پیگیری این موضوع و همچنین بررسی و تحقیق در زمینه سوخت‌های موجود در مراکز ذخیره این اداره ادامه دارد و تمامی مسئولان و کارکنان بندر و صنعت بانکرینگ این کشور این حادثۀ غیرقابل قبول را در دست بررسی دارند.

الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل پپه؛ آیا زمان رشد ۵۰ درصدی PEPE فرا رسیده است؟

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان