فیلترهای سرامیکی ریخته گری

خدمات آزمایشگاهیان در پاندمی کرونا بر همگان ثابت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کمال حیدری، در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی، با گرامی‌داشت یاد «حکیم سید اسماعیل جرجانی»، از زحمات جامعه آزمایشگاهیان کشور، به‌ویژه در همه‌گیری کووید ۱۹ قدردانی کرد.

در متن پیام معاون وزیر بهداشت، آمده است: سی‌ام فروردین‌ماه، با یاد «حکیم سید اسماعیل جرجانی»، به عنوان «روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی» در تقویم سلامت کشور ثبت شده است. روزی برای قدردانی از زحمات قشر تلاشگر عرصه نظام سلامت که اقدامات آنها یکی از اجزای جدایی‌ناپذیر سیستم تشخیصی و درمانی به‌شمار می‌رود.

تلاشگرانی جان بر کف که اهمیت خدمات آنها در همه‌گیری کووید ۱۹، بیش از پیش بر همگان ثابت شد و با حضور در نخستین صف‌های مواجهه با بیماران کرونایی، شهدایی والامقام را تقدیم کشور و مردم کردند.

در نظام شبکه بهداشتی کشور نیز خدمات آزمایشگاهی اهمیت به سزایی داشته و سرعت، دقت، دانش و مهارت جامعه آزمایشگاهیان کشور در تشخیص زودهنگام بسیاری از بیماری‌ها و حفظ سلامت جامعه غیر قابل انکار است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  وزیر کشور: همه ظرفیت‌ها را برای برگزاری پیاده‌روی اربعینبه‌کار خواهیم گرفت

با گرامی‌داشت یاد دانشمند بزرگ ایرانی، حکیم سید اسماعیل جرجانی، روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی را به همه فعالان این عرصه تبریک گفته و توفیق روزافزون آنها از خداوند متعال خواستارم.

الماس تراشکاری

Check Also

تصویر روز ناسا: مسیه ۶۶ از نزدیک-تایمز

۲۲:۵۷ – ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ ۲۲:۵۷ – ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ نجوم و فضا کهکشان مارپیچی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner