فیلترهای سرامیکی ریخته گری

لزوم توجه ویژه دستگاههای نظارتی به ایمنی ساختمان‌ها

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم توجه ویژه دستگاه‌های نظارتی به امر ایمنی ساختمان‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، پیرهادی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران، در تذکری با اشاره به حادثه آتش سوزی ساختمانی در میدان صنعت مربوط به روز گذشته گفت: باید تقدیری از همکاران خود در سازمان آتش نشانی داشته باشم که روز گذشته در ساعت ۱۷ و ۲۸ دقیقه آتش سوزی در میدان صنعت ابتدای بلوار فرحزاد را در سریعترین زمان ممکن به کنترل خود درآوردند. این مجتمع تجاری ۸ طبقه با توجه به این که نمای کامپوزیت و قابل اشتعال دارند موجب شد آتش بسیار سریع به طبقات بالا و قسمت بالایی ساختمان سرایت کنند.

وی افزود:‌ در مدت زمان کوتاهی چند تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام و خیلی سریع آتش را به کنترل خود در آوردند و ‌آتش خاموش شد. در جریان این عملیات نیروهای آتش نشانی ۳۰ نفر را نجات دادند. جا دارد از رشادت‌های نیروهای سازمان آتش نشانی که موجب نجات ۳۰ نفر از مردم عزیزمان شدند تقدیر کنم.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  رییس سازمان پزشکی قانونی کشور از ایسنا بازدید کرد

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: اما مسائل ایمنی در اماکن عمومی باید بار دیگر مورد دقت و توجه قرار گیرد و در صدر همه اقدامات باشد. همه دستگاههایی که در این امر مسئول هستند باید نسبت به ایمنی ساختمان‌ها با حساسیت ویژه‌ای عمل کنند و بدانید که فقط شهرداری متولی این موضوع نیست و مجموعه های نظارتی؛ اعم از نظام مهندسی ساختمان و سایر مجموعه ها باید وظایف ذاتی خود را در خصوص ایمنی سا ختمان‌ها عملیاتی کنند.باید نسبت به این موضوع اهتمام ویژه ای داشته با شند تا کمتر شاهد چنین آتش سوزی‌هایی و خطر ات ناشی از آنها باشیم.                                                                                                               

انتهای پیا م

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner