فیلترهای سرامیکی ریخته گری

ممنوعیت ورود سگ‌ها به پارک‌ها براساس قانون است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران جزئیات حادثه سقوط کودک حدود ۵ ساله در چاهی واقع در منطقه ۱۵ را تشریح کرد و همچنین ممنوعیت ورود سگ‌ها به بوستان‌های شهر تهران را که از سوی نیروی انتظامی اعلام شده است براساس قانون خواند.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران پیش از آغاز هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص سقوط کودک پنج ساله در چاهی واقع در منطقه ۱۵ ضمن تسلیت به خانواده این کودک گفت:‌ این کودک در بوستان در چاه سقوط نکرده بلکه رمپ و لوپی در کنار بزرگراه بسیج وجود داشته که اساسا محلی برای استراحت و رفت و آمد نیست. اگرچه قسمتی از آن چمن بوده اما بوستان و جای استراحت محسوب نمی‌شود بلکه بالعکس جای خطرناک و مسیر اتومبیل و حرکت خودروها بوده است که این اتفاق رخ داده است.

وی افزود:‌ علت ریزش قناتی بوده که در ابتدا ۳۰ متر و بعدا به مرور به ۵۰ متر رسیده است. احداث رمپ و لوپ محل حادثه نیز مربوط به دهه ۷۰ است که متأسفانه در نهایت این اتفاق رخ داده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  فردا؛ آغاز دوره‌ آموزشی فرماندهان تیم‌های سحر 

رئیس شورای شهر تهران درباره انتشار اخباری مبنی بر بازداشت شهردار منطقه نیز گفت:‌ خبر بازداشت شهردار منطقه صحت دارد و شهردار بازداشت شده است. البته هنوز وثیقه از سوی شهرداری تهران مورد قبول واقع نشده و اعلام شده وثیقه باید شخصی و نقدی باشد.

وی تأکید کرد:‌ هنوز از طریق شورا مکاتبه‌ای در این خصوص انجام نشده است. بی‌تردید پس از فروکش‌ کردن فضاسازی‌های خبری موضوع روشن و شفاف خواهد شد چرا که شهردار منطقه قصوری نداشته است. شب گذشته نیز عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه وارد این قنات شدند و از فضای این قنات فیلمبرداری کردند.

چمران درباره ممنوعیت ورود سگ‌ها به درون پارک‌ها که از سوی نیروی انتظامی اعلام شده است نیز گفت:‌ این قانون است و نیروی انتظامی نیز براساس قانون عمل کرده است.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

عملیات بازرسی مقر منافقین در فرانسه به‌طور زنده توسط ایران رصد می‌شد-تایمز

۱۸:۱۰ – ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ ۱۸:۱۰ – ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ غریب آبادی: کاظم غریب‌آبادی، معاون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان