فیلترهای سرامیکی ریخته گری

اختصاص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل فرودگاه مسجدسلیمان

ایسنا/خوزستان فرماندار مسجدسلیمان از اختصاص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز فرودگاه مسجدسلیمان خبر داد و گفت: امیدواریم به زودی شاهد تکمیل و راه‌اندازی این فرودگاه باشیم.

رضا رضایی فاضل در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت روند ساخت فرودگاه مسجدسلیمان اظهار کرد: در سفری که وزیر کشور به خوزستان و شهرستان مسجدسلیمان داشت تصمیمات بسیار خوبی برای فرودگاه مسجدسلیمان اتخاذ شد تا روند ساخت و تکمیل این فرودگاه سرعت بگیرد.

وی افزود: براساس توافقات انجام شده ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و تجهیز فرودگاه مسجدسلیمان در نظر گرفته شده که با تخصیص آن شاهد تکمیل و راه‌اندازی این فرودگاه خواهیم بود.

فرماندار مسجدسلیمان گفت: یکی از اساسی‌ترین مشکلاتی که در روند ساخت و تجهیز فرودگاه وجود داشت بحث تخصیص اعتبار و مشکلات مالی بود که خوشبختانه با اختصاص این بودجه شاهد حل این مشکل خواهیم بود.

رضایی فاضل عنوان کرد: در صورت تامین به موقع اعتبارات، روند ساخت، تکمیل و تجهیز فرودگاه مسجدسلیمان سرعت خواهد گرفت.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  سیلاب، دبی ورودی سد الغدیر ساوه را افزایش داد

وی با بیان اینکه امیدواریم به زودی شاهد تکمیل و راه‌اندازی فرودگاه مسجدسلیمان باشیم، ادامه داد: همه توافقات با دیگر بخش‌ها برای ساخت فرودگاه انجام و مشکلاتی که در گذشته با دیگر دستگاه‌های اجرایی وجود داشت مرتفع شده است.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل پپه؛ آیا زمان رشد ۵۰ درصدی PEPE فرا رسیده است؟

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان