فیلترهای سرامیکی ریخته گری

پهلوگیری ۲ کشتی ۱۰۰ هزار تنی کالای اساسی در بندر امام

ایسنا/خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اعلام ورود دو کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر امام خمینی گفت: ثبت ورود بیست و پنجمین کشتی از ابتدا سال جاری تا کنون نشان ازعدم مشکلات در حوزه تامین کالاهای اساسی کشور دارد.

امید جهان نژادیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ورود بیست و پنجمین کشتی حامل کالاهای گندم و روغن خام و پهلوگیری دو کشتی ۱۰۰ هزار تنی کالای اساسی در بندر امام اظهار کرد: ثبت ورود بیست و پنجمین کشتی از ابتدا سال جاری تا کنون نشان از عدم مشکلات در حوزه تامین کالاهای اساسی کشور دارد.

وی افزود: تاکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالای گندم و روغن خام از طریق بندر امام خمینی (ره) وارد کشور شده و کلیه محمولات پس از تخلیه، به سیلوها، انبارها و کارخانجات سراسر کشور منتقل شده‌اند و در برخی موارد مورد مصرف مردم کشور قرار گرفته است.

جهان نژادیان با اشاره به موقعیت جغرافیایی خوزستان و دسترسی سریع به اقصی نقاط کشور افزود: به دلایل ژئوپلیتیکی و سطح قابل قبول امکانات تخلیه و بارگیری در مجتمع اقتصادی بندر امام خمینی، این استان به عنوان دریچه ورود کالاهای اساسی در کشور انتخاب شد که در گذشته و حال حاضر با ثبت رکوردهای قابل ملاحظه توانست نقش پرتوان خود را در تامین و توزیع کالاهای اساسی کشور ایفا کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  به‌زودی بازار منطقه‌ای برق ایجاد می‌شود

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری ۲۱ فروند کشتی حامل محصول گندم با وزن بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن و ۴ فروند کشتی حمل کالای روغن خام آفتابگردان و سویا، پهلوگیری و تخلیه شده است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، واردات کالا برای تکمیل ذخایر استراتژیک ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل بایننس کوین (BNB) امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل BNB نشان می‌دهد که احساسات هولدرهای این ارز دیجیتال حداقل در کوتاه‌مدت مثبت است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner