فیلترهای سرامیکی ریخته گری

بالاترین سرمایه نیروی انتظامی اعتماد مردم است

ایسنا/مرکزی فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز بالاترین سرمایه نیروی انتظامی اعتماد مردم است که باید حفظ شود .

سردار حسین اشتری روز چهارشنبه دوم شهریور در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان مرکزی ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: امروز جنگ ادراکی وجود دارد و دشمن به دنبال ضربه به حوزه های مختلف از جمله فرهنگی و اقتصادی است و تلاش دارد مردم را به سمتی ببرد که نسبت به آینده و مسئولین ناامید شوند و مردم را به سمتی سوق دهد که تصور کنند فساد و تبعیض کشور را فراگرفته است.

وی افرود: با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، علیرغم وجود مشکلات ناشی از تهدیدات و تحریم ها و فشارهای بیرونی و گاهی ناکارآمدی برخی مدیران، پیشرفت های خوبی بدست آمده است. مردم همواره در مقابل تهاجمات دفاع کرده و ایستاده اند و معتقدیم آینده خوبی در پیش خواهد بود.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: مجموعه انتظامی کشور توانسته گام های خوبی برای امنیت و آرامش و آسایش مردم خصوصا در حوزه داخلی و امنیت عمومی بردارد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  پایش تصویری، الکترونیکی و پهپادی مرزها در اولویتمرزبانی

وی با اشاره به نظرسنجی انجام شده توسط ایسپا گفت: طبق این نظرسنجی بالاترین اعتماد مردم بعد از معلمان به مجموعه پلیس است.

سردار اشتری ادامه داد: امروز بالاترین سرمایه نیروی انتظامی اعتماد مردم است که باید حفظ شود و مقتدرانه کارها را پیش ببریم.

وی ادامه داد: استان مرکزی دارای ویژگی‌های خاص با مردمی متدین و ولایت مدار و استانی است که به لحاظ صنعتی و کارگری ویژگی‌های خود را دارد، این استان در همسایگی چند استان است و جزو معابر اصلی کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه استان مرکزی در جمع بندی استانی صورت گرفته، پیشرفت‌های خوبی در چندسال اخیر داشته و همه شاخص‌ها در آن رو به رشد است گفت: در  برخی موارد توقعاتی بوده و در مواردی نیز عقب افتادگی‌هایی وجود دارد که عامل آن کارکنان این نیرو نبوده‌اند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: اگر درصد تصادفات اضافه شده، سفرها نیز افزایش یافته و زیرساخت ها اضافه نشده و این شرایط به همکاران نیروی انتظامی برنمی گردد، در واقع آنچه به تلاش همکاران برمی گردد، رشد داشته است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  هشدار مدیریت بحران برای بازگشت آلودگی هوا به پایتخت/ درخواستبرای صرفه‌جویی در مصرف گاز

سردار اشتری با بیان اینکه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم افزود: استان مرکزی کریدور و معبر اصلی کشور، چهارمین قطب اقتصادی کشور و زادگاه امام راحل، مشاهیر و علمای بزرگوار است و در مجموع، جزو استان‌های استراتژیک کشور محسوب می شود که همواره مورد توجه است، تهدیداتی در خصوص این استان وجود داشته که با دقت و هوشیاری مسئولان و با لطف خدا خنثی شده است.

وی با تاکید بر اینکه فراجا در مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مفاسد اجتماعی گام های بزرگی برداشته است ادامه داد: بر اساس قانون و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در این حوزه برخورد قاطع با باندها، شبکه‌ها و گروه هایی که مروج فساد بوده اند صورت گرفته است.

سردار اشتری ادامه داد: با رصد تهدیدات در بخش های مختلف نظامی و امنیتی و اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و … درمی یابیم که جمهوری اسلامی در همه حوزه ها با قدرت بازدارندگی که دارد ایستاده است. جمهوری اسلامی قدرت دفاعی بازدارنده ای دارد و با قدرت ایستاده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  وقوع زلزله ۷.۴ ریشتری در ساحل آلاسکا و هشدار سونامی

وی با تاکید بر اینکه باید هوشیارانه عمل کرد افزود: مقام معظم رهبری نیز چندین بار درخصوص موضوعات اقتصادی و فرهنگی تاکید داشتند، لذا باید مراقب نفوذ و اقداماتی که سبب بروز مشکل می شود باشیم، جهاد تبیینی که مقام معظم رهبری اشاره کردند باید مورد توجه قرار گیرد، ایشان مرتب مسائل را تبیین می کنند و باید این جهاد در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایسنا در این آیین از زحمات سردار “مفخمی شهرستانی” تشکر و سردار “هادی رفیعی کیا” به عنوان فرمانده انتظامی استان مرکزی معرفی شد.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner