فیلترهای سرامیکی ریخته گری

مرزنشینان ؛ مرزیاران و صاحبان اصلی مرزها

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور، مرزنشینان را صاحبان اصلی مرزها دانست و گفت: ارتباط مرزبانان با مرزنشینان که مرزیاران افتخاری ما هستند بسیار نیکو می باشد و خدمتگزاری به آنان موهبتی الهی برای مرزبانان است.

به گزارش ایسنا، سردار احمدعلی گودرزی با حضور در برنامه زنده رادیویی “تارای بهار” صدای مرکز کردستان ضمن تبریک حلول سال نو، اظهار داشت: حراست و پاسداری از مرزهای استان کردستان که مردم نجیب و مسلمان آن در ایثار و فداکاری زبانزد هستند افتخاری بزرگ برای مجموعه مرزبانی است.

وی افزود: امروز برای ما مرزبانان، آرامش و آسایش شهروندان که مشغول زندگی خود هستند مایه شادی و مباهات است.

سردار گودرزی، مرزنشینان را صاحبان اصلی مرزها دانست و بیان داشت: ارتباط مرزبانان با مرزنشینان که مرزیاران افتخاری ما هستند بسیار نیکو  می‌باشد و خدمتگزاری به آنان موهبتی الهی برای مرزبانان است.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد مرزبانی بیان داشت: ما از حضور در کنار مرزبانان و مرزنشینان به ویژه در ایام حلول سال نو روحیه مضاعف گرفته و شاهد مجاهدت‌های آنان هستیم.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ریزش مرگبار ساختمان ۳ طبقه در نیجریه

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در پایان به سوال مجری این برنامه در خصوص “اولین لبخند در سال جدید” پاسخ داد و گفت: اولین لبخند در لحظه تحویل سال ۱۴۰۱ به فرزند شهید فرامرز یعقوبی در “قصر شیرین” بود و این خاطره ای به یاد ماندنی در طول زندگی خدمتی بنده خواهد بود.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

الزامات مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری

  دیدارنیوزـ حسین علایی: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زود هنگام در ایران پس از فاجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner