فیلترهای سرامیکی ریخته گری

شبکه برق جنوب شرق اهواز بهسازی شد

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از اصلاح و بهسازی شبکه برق جنوب شرق در این کلانشهر خبر داد و گفت: این عملیات با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال اجرایی شده است.

عبدالحمید عباس شیاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شبکه کوت امیر در جنوب شرق اهواز به طول چهار هزار و ۲۰۰ متر در راستای اقدامات پیشگیرانه، اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی با بیان این‌که این عملیات با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال اجرایی شده است، افزود: با برنامه‌ریزی انجام‌شده و به منظور افزایش ضریب تاب‌آوری شبکه برق کانال آبرسانی جاده اهواز – ماهشهر عملیات بهسازی و اصلاح شبکه برق این منطقه کامل شد و به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز ادامه داد: پایداری شبکه و تحقق اهداف چشم‌انداز ۱۴۱۰ شرکت توزیع برق، ایمن‌سازی شبکه و افزایش رضایتمندی مشترکان از جمله اهداف مهم اجرای این عملیات است.

شیاری عنوان کرد: تعویض ۳۶۴ مقره سرامیکی کششی و جمع‌آوری پایه‌های چوبی فرسوده و نصب ۸۰ پایه فشار متوسط جدید و نصب یکسری دستگاه اندازه‌گیری فشار متوسط بخشی از اقدامات انجام‌شده در این عملیات بهسازی و اصلاح شبکه است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  نیسان پیروز شد

وی گفت: اجرای عملیات بهسازی و اصلاح شبکه برق، انجام اقدامات پیشگیرانه، رفع مشکل فیدرهای پرعارضه، رفع کانون‌های خطر شناسایی شده، تعویض پایه‌های فرسوده، تعویض مقره‌های سرامیکی، استانداردسازی آرایش شبکه و ارتقای شاخص‌های عملکردی از دیگر اقدامات انجام‌شده در این عملیات بهسازی است.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

ثبت کیف پول غیرحضانتی برای برداشت کتیزن آغاز شد

بازی کتیزن دقایقی پیش اعلام کرد که امکان دریافت CATI به کیف پول غیر حضانتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner