فیلترهای سرامیکی ریخته گری

ادامه احیای کارخانه‌های تعطیل‌ و راکد

یک فعال کارگری، سیاست دولت در فعال‌سازی کارخانه‌های راکد را اقدامی مبارک و اثرگذار دانست و گفت: احیای کارخانه های قدیمی و باسابقه از روغن نباتی تا نساجی باید با جدیت ادامه یابد تا تولیدکنندگان داخلی و کارگران دچار مشکل نشوند.

عبدالله مختاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تلاش دولت برای احیای کارخانه‌های تعطیل و راکد، گفت: برخی از صنایع و کارخانه‌های کشور به دلایل متعدد از جمله مدیریت نادرست، نبود نقدینگی و بدهی بانکی به ورشکستگی کشیده و از چرخه تولید خارج شدند.

وی گفت: کارخانه‌های بسیاری از نساجی و روغن نباتی گرفته تا لوازم خانگی، علیرغم سابقه و قدمت زیاد به دلیل سوء مدیریت، واردات قاچاق و برخی جریان‌های مافیایی و دلالی به مشکل برخوردند و کم کم تبدیل به سوله شدند اما با نظارت و بازرسی و جلوگیری از واردات بی‌رویه می توانیم جلوی تعطیلی آنها و خانه نشین شدن کارگران را بگیریم.

این فعال کارگری تاکید کرد: سیاست دولت در فعال سازی کارخانه‌های راکد و تعطیل، اقدام مبارک و اثرگذاری است و نباید اجازه دهیم تولیدکنندگان داخلی و کارگران دچار مشکل شوند و کارخانه‌ها در مسیر تبدیل شدن به سوله قرار بگیرند.
مختاری در پایان گفت: دولت باید سیاست احیای کارخانه‌ها را همچنان با جدیت دنبال کند و چرخه تولید را در تمام کارخانه‌ها اعم صنعتی، لوازم خانگی و نساجی به جریان بیاندازد. احیای کارخانه‌ها صرفا در تولید داخل اثر نمی‌گذارد بلکه در تولید ناخالص داخلی، ارزش افزوده، بهره وری، اشتغالزایی و رشد اقتصادی تاثیرگذار است.
انتهای پیام
  

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  سربه فلک کشیدن طلا و دومینوی کاهش جهانی دلار

الماس تراشکاری

Check Also

کارت‌های راکی رابیت امروز ۳۰ شهریور + آموزش وارد کردن

فهرست عناوین Toggle کارت امروز ۳۰ شهریور راکی ربیت کارت Morning Snack در بخش Claim …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner