فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تاکید معاون اجتماعی فراجا بر نقش رسانه‌ها در توسعه امنیت

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا گفت: وفاق رسانه و پلیس می‌تواند در ایجاد و توسعه احساس امنیت در جامعه اثر فوق‌العاده‌ای داشته باشد و منجر به انسجام بیشتر آن در بین مردم شود.

به گزارش ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی در نشست صمیمانه با نمایندگان رسانه‌های مختلف که در ساختمان معاونت اجتماعی فراجا برگزار شد، گفت: بی‌شک وفاق رسانه و پلیس می‌تواند در ایجاد و توسعه احساس امنیت و امنیت در جامعه اثر فوق العاده‌ای داشته باشد و منجر به انسجام بیشتر آن در بین مردم شود.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا با بیان این که تعامل بیشتر رسانه‌ها با پلیس می تواند در روشنایی نقاط کور و شفاف‌سازی موضوعات اثر بسیار قابل توجهی داشته باشد، گفت: کار رسانه‌ها انتقال مطالبه‌های مردمی به پلیس است و پلیس نیز باید پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشد.

وی با اشاره به نقش فرهنگ‌سازی رسانه‌ها در کاهش جرایم گفت: مردم باید بدانند چگونه از خود و اموال خود مراقبت کنند و در اینجا پای آموزش به میان می‌آید و متولی و واسطه آموزش‌های مربوطه، رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  امدادرسانی به ۲۰ استان متاثر از سوانح جوی/ اسکان اضطراری ۶۷۱نفر

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا افزود: فرهنگ اطاعت از قانون، اجرای دقیق مقررات، توجه به توصیه های پلیسی و … باید در ذهن مردم با آموزش های مکرر و مستمر نهادینه شود؛ همین امر تسهیل در امور، نظم بیشتر در جامعه و کاهش جرایم و در نتیجه آرامش و آسایش را در پی خواهد داشت.

منتظر المهدی در ادامه گفت: انعکاس اقدامات و فعالیت‌های پلیس در رسانه‌ها می‌تواند منجر به افزایش سرمایه اجتماعی پلیس و اعتماد عمومی شود و این انتظار از رسانه‌ها می‌رود که در این خصوص نقش پررنگی داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت شناخت مخاطب هر رسانه افزود: بومی شناسی و ارائه محتوا به هر رسانه باید بر مبنای مخاطب آن باشد تا در رویدادهای مهم پلیس بتواند روی اقشار مختلف تاثیرگذار بوده و آنها را با خود همراه کند چرا که پلیس همواره در کنار مردم خواهد بود و برای آرامش آنها از آسایش خود می‌گذرد که این همان تحقق پلیس مقتدر مردمی است.

انتهای پیام

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ردپای چند فرد نقابدار در درگیری روستای دانیالسلمانشهر

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner