فیلترهای سرامیکی ریخته گری

چتر امنیت پلیس، به وسعت کل جغرافیای کشور / حرکت شتابان پلیس به سمت هوشمندسازی

سخنگو و معاون فرهنگی واجتماعی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: امروز چتر امنیتی پلیس به وسعت کل جغرافیای کشور است و همه نهادها و دستگاه ها تحت پوشش این امنیت پایدار قرار دارند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی حاجیان در قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: پلیس ضابط قانون است و همواره تلاش کرده با ارائه بهترین خدمات، مردم را به قانون مداری تشویق و در مقابل نیز همانند سدی محکم در مقابل قانون گریزان ایستاده است.

وی همچنین به موضوع جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد اشاره کرد و گفت: معظم له روی این موضوع همواره تاکید و خواستار امیدآفرینی در جامعه شده اند.

سردار حاجیان افزود: امروز همه دستگاه ها از جمله پلیس هرکدام به نوبه خود وظیفه دارند تا در راستای جهاد تبیین تلاش کرده و اجازه ندهند دشمنان آن گونه که خودشان می خواهند به تفسیر موضوع برای مردم بپردازند، تفسیری که مطمئنا جانبدارانه و خلاف واقعیت خواهد بود.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی در ادامه از پلیس به عنوان نهادی جامعه گرا، مطالبه گر، امنیت آفرین و فرهنگ ساز یاد کرد و گفت: این نهاد مدنی با نگاه جامعه محوری و آینده گرای خود توانسته در حوزه های مختلف نقش آفرینی کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  اینفوگرافیک / ۶۴۰۳ کشته، در هفت سال نوروز

وی با اشاره به اینکه پلیس متولی امنیت داخلی جامعه است، گفت: ماموران انتظامی در حوزه های مختلف برای تحقق این مهم شبانه روز پای کار بوده اند و به فضل الهی توانسته اند امنیت خوبی را در سطح جامعه ایجاد کنند.

سردار حاجیان افزود: این مسئله امروز به اثبات رسیده هرجامعه ای که امنیت داشته باشد از رونق و توسعه هم برخوردار است و ماموران زحمتکش و جان برکف پلیس در جمهوری اسلامی با درک این مسئله شبانه روز برای برقراری و استقرار امنیت پایدار تلاش می کنند.

این مقام انتظامی به حرکت شتایان پلیس به سمت هوشمندسازی اشاره و خاطرنشان کرد: به خاطر اهمیت موضوع امنیت، سردار اشتری فرمانده کل انتظامی طی سالیان اخیر روی هوشمندسازی پلیس همواره تاکید داشته اند به گونه ای که این موضوع هم در شعار هفته انتظامی و هم در شعار سال پلیس به چشم می خورد.

وی ارتقاء هوش فردی کارکنان و هوش سازمانی در کنار استفاده از فناوری های نوین را از مولفه های پلیس هوشمند در تراز انقلاب معرفی کرد و گفت: با برنامه ریزی های خوبی که صورت گرفته ان شاءالله تا پایان سال ۱۴۰۳ شاهد حضور چنین پلیسی خواهیم بود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  چربی شکم و ۶ دلیل ناتوانی در آب کردن آن

سردار حاجیان در بخش دیگری از سخنانش به جنگ رسانه ای و شبیخون فرهنگی دشمنان علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب سال ها قبل هشدارهای لازم را در این خصوص دادند چرا که ایشان به خوبی از اهداف و نیات دشمنان مطلع بودند.

سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور با بیان اینکه قدرت رسانه امروز از قدرت بمب اتم هم بالاتر است، گفت: دشمنان با توجه به رسانه هایی که در اختیار دارند می خواهند جریان سازی کرده و نگرش شهروندان ایرانی را تغییر دهند.

وی با بیان اینکه تغییر نگرش در نهایت منجر به تغییر رفتار خواهد شد، افزود: امروز پلیس و دیگر نهادهای فرهنگی و اجتماعی باید بیش از گذشته تلاش کنند تا با تولید محتوا و فرهنگ سازی مناسب بتوانند مقابل برنامه های ضد فرهنگی دشمنان ایستاده و آن ها را از دست یابی به اهدافشان بازدارند.

سردار حاجیان، پلیس را نهادی مدنی و جامعه گرا و نگاه آن را متفاوت با نگاه مطلق نظامی دانست و گفت: در همین راستا قرارگاه فضای مجازی در معاونت فرهنگی اجتماعی تشکیل شده و به تولید محتوا می پردازد تا به وظیفه خود در خصوص مقابله با جنگ رسانه ای و شبیخون فرهنگی دشمنان عمل کرده باشد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  بارش‌های رگباری بهاره و سیل در راه ۷ استان/ هلال‌احمر درآماده‌باش است

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی در ادامه امنیت موجود در استان کرمانشاه را با وجود مرزی بودن، مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: این مهم جز با تلاش، پشتکار و جدیت کارکنان انتظامی این استان و در عین حال مدیریت و فرماندهی خوب سردار جاویدان که در راس مجموعه قرار دارد حاصل نشده است.

وی گفت: پلیس همواره تلاش کرده پاسخگوی مطالبات و نیازهای مردم به ویژه در حوزه نظم و امنیت باشد و در همین راستا نیز شهدای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

سردار حاجیان در پایان پلیس را حافظ واقعی امنیت جامعه برشمرد و گفت: امروز مجرمان و اشرار از کمترین امنیتی نه در کشور و نه در استان کرمانشاه برخوردار نیستند و قطعا در سال جدید هم برخورد با این افراد یکی از اولویت های کار پلیس خواهد بود.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

الزامات مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری

  دیدارنیوزـ حسین علایی: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زود هنگام در ایران پس از فاجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner