فیلترهای سرامیکی ریخته گری

امسال، سال تولید قدرت سپاه است/ می‌خواستند ایران را بی‌ثبات کنند اما خود بی‌ثبات شدند

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز امیدهای دشمن به یاس و یاس مومنان به امید تبدیل شده است تاکید کرد : امروز ایران اسلامی، کانون سیاست های منطقه ای و حتی جهانی شده است و حجم و شعاع قدرت انقلاب و جمهوری اسلامی ایران، جهانی است.

به گزارش ایسنا، سرلشکر حسین سلامی طی سخنانی در جمع فرماندهان، مسئولان، مدیران  و کارکنان ستاد فرماندهی کل سپاه با تبریک سال نو، تلاقی بهار طبیعت با ماه رمضان را الهام‌بخش توصیف و اظهار کرد: بهار طبیعت زمین مرده را زنده می‌کند و بهار قرآن و  ماه مبارک رمضان دل‌ها و قلب‌ها را با نور قرآن  جلا می‌بخشد و فرصت استثنایی و ارجمندی برای گرفتن توشه تقوا فراهم می‌سازد؛ در واقع جهت اصلی ماه مبارک افزایش تقوای مومنان است.

وی افزود: بنای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرشت، ذات و جوهر آن از ابتدا بر تقوا نهاده شده است و همه ما باید در ماه مبارک رمضان با انس بیشتر با قرآن عظیم، از نغمه زیبای الهی بهره‌مند و با استحکام بنای تقوا در این نهاد مقدس،  سعادت خود را در عمل به آن تضمین کنیم.

سلامی یادآوری ایام و نعمت‌های الهی را بسیار مهم و راهگشا توصیف و با تاکید بر اینکه یوم‌الله‌های متعددی در انقلاب اسلامی رخ داده است، افزود: انقلاب اسلامی بستر سنت‌های الهی است و پاسداران انقلاب در مسیر تحقق این سنت‌ها قرار دارند و در واقع بخش مهمی از عوامل تحقق آن‌ها در تاریخ انقلاب ثبات قدم سپاه در این مسیر است.

فرمانده کل سپاه یادآور شد: سال گذشته یکی از سرنوشت‌سازترین فرازهای تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی بود آنچه در فتنه پاییزی اتفاق افتاد یک رویداد غیربرنامه‌ریزی‌شده نبود، بلکه دقیقاً یک راهبرد جامع و برنامه کامل از آرایه‌های به‌هم‌بافته‌شده دشمنان اسلام و انقلاب در داخل و خارج از کشور بود که همه قدرت‌های باطل در یک محور با همه راهبردهای ممکن با هم تلاقی کردند تا انقلاب و نظام اسلامی را ساقط کنند.

وی افزود: امریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، هلند، رژیم‌صهیونیستی و برخی مرتجعان منطقه، همراه با عناصر خودفروخته داخلی، فراریان و پناهجویان سیاسی در سایر کشورها و حتی کسانی که عمر سیاسی‌شان به اتمام رسیده بود ائتلاف شوم دشمنان برای شکست‌دادن انقلاب و نظام و محو اسلام از صحنه سیاست کشور و در حقیقت به دست‌گرفتن سرنوشت ملت ایران و رجعت  به تاریخ ننگین گذشته قبل از انقلاب را شکل داده بودند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  سیلی محکمی به نتانیاهو خواهیم زد

سلامی با تاکید بر اینکه در فتنه اخیر دشمنان حتی ابایی نداشتند اعلام کنند رسماً از براندازی حمایت می‌کنند، تصریح کرد: استراتژی تحریم تشدید شد و راهبردهای انزوا در قلب سیاست‌های دشمنان نسبت به جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و عملیات روانی  سنگین جهانی علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی و قائمه آن یعنی رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و نیز رکن سدید انقلاب یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکل گرفت و حمله به رهبری عزیز که منشاء و مولد قدرت است  آشکارا در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه رهبری برای انقلاب اسلامی و ایران، آفرینش‌گر قدرت، روح افزا و آگاهی‌بخش است و  انقلاب، اسلام و ایران عزیز همواره از او مشق ثبات قدم و استقامت پیامبری می‌یابد، تاکید کرد: رهبر بزرگوار انقلاب و ملت شایسته و بصیر ایران، تحریم، فشار، جنگ روانی، بی‌ثبات سازی داخلی، پناه دادن به معارضان و حتی تهدید به اقدام نظامی که در زمره ظرفیت‌های دشمن در عرصه این فتنه بود را با استقامت و پایداری خنثی و به شکستی خفت‌بار منتهی ساختند.

سلامی صبر و استقامت را کلید موفقیت و پیروزی جبهه مومنان دانست و با تاکید بر اینکه وعده‌های الهی تخلف‌ناپذیر هستند، به واقعیت‌های موجود در جبهه دشمن اشاره کرد و گفت: به داستان امروز اروپا نگاه کنید، فرانسه که دست در دست معارضان انقلاب می‌گذاشت و با براندازان جلسه تشکیل می‌داد و مداخله‌جویانه عمل می‌کرد و حرف می‌زد، امروز رئیس‌جمهورش سردرگم و با چالش‌های لاینحل روبه‌رو است.

وی تصریح کرد: امروز چهره فرانسه را با مکرون نمی‌شناسند، با خشونت و وحشی‌گری پلیس فرانسه علیه صدها هزار معترضی که ماه‌ها است در پاریس و دیگر شهرهای فرانسه در اعتراض به  سیاست‌های مکرون و دولت او به میدان آمده‌اند، می شناسند! این سرنوشت کسی است که بخواهد با اسلام در افتد و با محبان اهل بیت (ع) درگیر شود.

فرمانده کل سپاه در ترسیم وضعیت امروز جبهه دشمن افزود: به آمریکا هم نگاه کنید ، آیا از آن جثه بزرگ و هیمنه ابرقدرتی امروز چیزی دیده می‌شود؟ چقدر از این کوه یخ ذوب شده است، چقدر حجم و قدرت آمریکا در جهان کوچک شده است،  آن‌هایی که به دنبال رئیس جمهور امریکا می‌دویدند و آنجا را پناهگاه سیاسی خود می‌دانستند و شیرازه حیات خود را به آمریکا متکی می‌کردند، امروز در حال فاصله گرفتن از کاخ سفید هستند؛ این واقعیت انکارناپذیر امروز است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  گزارش منابع و مصارف دولت از ابتدای فروردین تا پایان مرداد ۱۴۰۳ منتشر شد

سلامی تاکید کرد: به صهیونیست‌ها هم نگاه کنید، به خیابان‌های تل‌آویو آمده اند، همه به میدان اعتراض آمده‌اند. برخی از آن‌ها پیرمردها و کودکان هستند؛ اینها واقعیت‌هایی است که در طول عمر رژیم صهیونیستی هیچگاه دیده نشده بود.

وی یادآور شد: بشارت رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی در سال‌ها قبل بر این بود که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید. حالا پدیدار شدن فروپاشی درونی جامعه صهیونیستی و آشفتگی و هرج و مرج سیاسی در رژیم جعلی و کودک‌کش که مورد اذعان و اعتراف مقامات رژیم نیز قرار گرفته است، امروز به حدی رسیده است که مقام معظم رهبری فرمودند گویا خودشان عجله دارند و زودتر می‌خواهند بروند!

سلامی با محکومیت اقدام شیطانی اخیر رژیم صهیونیستی در هتک حرمت مسجد الاقصی و حمله به روزه‌داران و معتکفان ماه رمضان تاکید کرد: امروز در سرزمین‌های اشغالی شاهد بحران‌آفرینی‌های رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی برای نجات از باتلاق ناشی از اقدام انتفاضه و مقاومت فلسطین به ویژه نسل جوان غیرتمند در کرانه باختری و عمق شهرهای صهیونیست نشین و نیز بمباران غزه و جنایت پیشگیری وحشیانه علیه فلسطینی‌های مظلوم هستیم، اما آنها راه به جایی نخواهد برد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: آنها که می‌خواستند ایران را بی‌ثبات کنند امروز خود دچار بی‌ثباتی شده‌اند؛ ایران هم‌اینک کانون سیاست‌های منطقه‌ای و حتی در مقیاس وسیع‌تر جهان است و تاثیرات این کشور حتی تا تحولات شرق اروپا و شمال دریای سرخ و آمریکای لاتین و شرق آسیا پدیدار شده است.

سلامی حجم و شعاع قدرت انقلاب و نظام اسلامی را جهانی توصیف و تاکید کرد:  امروز جمهوری اسلامی از فتنه‌های دشمن با آرامش و اطمینان عبور کرده است و حرکت به سوی سازندگی هرگز متوقف نشد و این برای سپاه پاسداران به عنوان فرزندان معنوی انقلاب و ملت شریف ایران بسیار افتخارآمیز است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  قالیباف: شهید سید رضی یکی از ستونهای جبهه مقاومت بود

وی با تاکید بر اینکه افول امریکا غیرقابل بازگشت است و هر آنچه که دشمنان در تصور داشتند از هم گسست و متلاشی شد، افزود: گسستگی جبهه دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی به حدی است که امروزه حتی امریکا هم نمی‌تواند از رژیم اشغالگر و موقتی صهیونیستی دفاع کند و صف کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نیز به انتها رسیده است. با هدایت‌های الهی و برخلاف آمال و آرزوهای دشمن، صحنه به زیبایی تغییر کرد و امیدهای دشمنان به یاس و یاس مومنان همه تبدیل به امید شد.

فرمانده کل سپاه در ادامه با اظهار امیدواری نسبت به اینکه سال جدید سال درخشش‌های نوین و فتوحات بزرگ و عزت‌آفرین در تاریخ حیات جهان اسلام، ایران، انقلاب و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود، گفت: امسال برای سپاه پاسداران که تکیه‌گاه انقلاب اسلامی است، سال تولید قدرت است. سپاه نشانه و نماد صبر الهی در صحنه‌های سخت است. فلسفه سپاه ماندن در صحنه‌های سخت است، سپاه یک تفاضل دارد و آن ایستادگی شجاعانه در قلب مخاطرات است و سپاهیان  صاحبان قلب‌های مطمئن در وسط میدان هستند، میدانی که تجلی و تولد روح و قدرت نافذ و برتر است.

سلامی صبر، نصر و ثبات‌قدم را عناصر اصلی قدرت سپاه قلمداد و با طرح این پرسش که چرا دشمن نتوانست سپاه را در فهرست تروریست ها قرار دهد، تصریح کرد : وقتی سپاه حرکت می‌کند هیچکسی قادر به توقف آن نیست، ما به اذن الهی با هدایت‌های فرمانده و مقتدای مقتدرمان و در وحدت، هماهنگی و هم‌افزایی با سایر نیروهای مسلح کشورمان پیروزیم، قدرت می‌سازیم، دشمن را در هم می‌شکنیم و با استقامت خود حرکت او را در توقف و ایستایی نگه می‌داریم.

وی در پایان با بیان اینکه سپاه سال جدید را با شهیدان شروع کرد، گفت: شهیدان مدافع حرم میلاد حیدری و مقداد مهقانی را در حمله جنایتکارانه صهیونیست‌ها به حومه دمشق سوریه، تقدیم امنیت ملت ایران و امت اسلامی شدند. این دو شهید عالیقدر از نشانه‌های وعده‌های خدا هستند که ما می‌ایستیم، هرچه پیکرهای جوانان ما را روی دست تشییع‌ کنند، ما به شهادت حریص‌تر  می‌شویم و این داستان ادامه دارد.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

دیوان محاسبات اسامی شهرداری‌های متخلف را اعلام کرد

۱۷:۱۶ – ۱۶ مهر ۱۴۰۳ سید احمدرضا دستغیب در ابتدای سی و یکمین جلسه هیئت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان