فیلترهای سرامیکی ریخته گری

شبیه سازهای پل فرماندهی شناورها با قابلیت های مختلف در کشور بومی سازی شد

ایسنا/مازندران فرمانده ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به ساخت انواع شبیه سازها توسط جوانان و دانشمندان کشور گفت: روزبه روز شاهد رونمایی از شبیه ساز پل فرماندهی شناورهای نظامی با قابلیت های مختلف در داخل کشور هستیم.

امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی در حاشیه بهره برداری از شبیه ساز جامع پل فرماندهی کشتی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جوانان ما در شرکت‌های دانش بنیان موفق شدند کارهای بزرگی به خصوص در عرصه نظامی انجام دهند.

وی از اجرای شبیه سازها به عنوان یکی از کارهای بزرگ جوانان در شرکت های دانش بنیان یاد کرد و گفت: شبیه سازها با هزینه کمتر و در مدت زمان کوتاه تر با خطرات نزدیک به صفر می توانند انواع مهارت ها را به بهترین نحو ممکن به مهارت آموزان منتقل کنند.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: در بسیاری از عرصه ها ما متکی به شبیه سازهای خارجی بودیم بنابراین هم در تهیه، نگهداری و به روز کردن آن دچار مشکل بودیم.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  عملیات بالگردهای هوانیروز در شرایط نامساعد آب و هوا

این مقام مسئول اضافه کرد: امروز فناوری دائم در حال تغییر و پیشرفت است و بایستی روی شبیه سازها روزبه روز تغییرات ایجاد شود.

سرلشکر موسوی با اشاره به اینکه این اتکا به خود و اینکه جوانان و دانشمندان خودمان مشغول نوآوری هستند یک امکان بزرگی است که برای ما فراهم شده است، اظهار کرد: روزبه روز شاهد رونمایی از شبیه ساز پل فرماندهی شناورهای نظامی که قابلیت تبدیل به شناورهای غیر نظامی را دارند هستیم.

وی ادامه داد: برخی از این تکنولوژی‌ها انواع و اقسام ماموریت هایی که برای شناور نظامی در دریا پیش می آید مانند پیش بینی وضعیت جوی مجهز هستند.

سرلشکر موسوی گفت: امروز شاهد رونمایی شبیه سازی بودیم که کامل ترین و بهترین شبیه ساز در منطقه است و از نیروی دریایی ارتش و شرکت دانش بنیان دریا پردازشگران سورین طبرستان قدردانی می کنم .

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

رفتار‌های جنون‌آمیز رژیم صهیونیستی تهدید عینی علیه امنیت بین‌المللی است

۲۱:۳۷ – ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز با اشاره به جنایات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner