فیلترهای سرامیکی ریخته گری

مرزهای میان ما و کشورهای همسایه مرز مودت است

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده کل مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزهای ما با سایر کشورهای همسایه، مرزهای مودت و دوستی است و دشمنان ما قطعا نمی‌توانند از این محل به نظام و انقلاب آسیب برسانند.

سردار مجید شجاع صبح امروز دوم خردادماه در مراسم تشییع پیکر سه شهید مرزبان جمهوری اسلامی در مشهد، با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت، اظهار کرد: امروز در این ایام، شهر مقدس امام رضا میزبان مهمانانی از همین شهر و دیار است و افتخار این را داریم که در محضر پاک شهدا باشیم.

وی با اشاره به عظمت جایگاه شهدا در کلام قرآن، افزود: اگر شهدا نبودند، امروز این ملت شهیدپرور گرد هم جمع نمی‌شدند. جوانان دهه هشتادی هیچگاه انقلاب، امام و هشت سال دفاع مقدس را درک نکردند و ندیدند، اما چون رشدیافته خانواده‌های متدین، مؤمن، انقلابی و پرورش‌یافته مکتب امام حسین بودند، لباس رزم و شهادت به تن کردند و برای دفاع از ناموس، خاک، اسلام و انقلاب در قامت مرزبان در بیش از ۷۸۰۰ کیلومتر مرزهای ایران اسلامی، مشغول پاسداری و حفاظت از خاک و مردم این کشور شدند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  فروریختن ساختمان ۱۳ طبقه در «اسکندریه» مصر

فرمانده کل مرزبانی خراسان رضوی اضافه کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمودند شهدا انسان‌های تیزهوش و با ذکاوتی هستند. ذکاوت این است که بین مرگ اختیاری و مرگ اجباری، انسان بتواند خودش داوطلبانه مرگ اختیاری را انتخاب کند و شهادت را برگزیند. شهدایی که ما امروز در محضرشان هستیم، هر سه دهه هشتادی‌اند. شهدای گرانقدری که در دو روز گذشته، در درگیری با اشرار مسلح و معاندین در جهت جلوگیری از نفوذ آنان به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران، جانانه و مردانه تا پای جان ایستادند و از آب و خاک و امنیتی که شهدای گذشته به ارمغان آورده بودند، دفاع کردند.

شجاع با بیان اینکه امنیت امروز را مدیون شهدا هستیم، ادامه داد: اگر درخت تنومند انقلاب اسلامی، امروز بعد از ۴۴ سال دشمنی‌های مداوم استکبار جهانی محکم و پابرجا ایستاده و جمهوری اسلامی ایران به لطف عزت اسلام، انقلاب و رهبری مقام معظم رهبری و حضرت امام (ره) در قله افتخار ایستاده است، به برکت خون پاک شهداست. شهید سلیمانی می‌فرمود جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم ماند، بقیه حرم‌ها هم می‌ماند. این شهدا بودند که نگذاشتند دست نااهل به حرم اهل بیت، نظام و انقلاب اسلامی برسد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  برخورد پلیس با صفحات پیکرتراشی در فضای مجازی/ بسته‌شدن 125صفحه اینستاگرامی

وی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تا همین امروز تمام تلاش آمریکا و اذنابش در منطقه، تفرقه‌افکنی میان مردم و آسیب به نظام بوده است، عنوان کرد: این شهدا هستند که فاصله بین مردم را پر کردند و این همبستگی و اتحاد را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند. اکنون شیعه و سنی و حتی سایر ادیان دیگر در سایه لوای انقلاب و اسلام به صورت مساوی زندگی می‌کنند و خدمات می‌گیرند.

فرمانده کل مرزبانی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه مرزهای میان ما و کشورهای همسایه مرز مودت است، افزود: ما در ایران اسلامی میزبان بیش از ۵ میلیون مهاجر افغانستانی هستیم و بدون هیچ چشم‌داشتی به آنان خدمات می‌دهیم. مرزهای ما با سایر کشورهای همسایه، مرزهای مودت و دوستی است و دشمنان ما قطعا نمی‌توانند از این محل به نظام و انقلاب آسیب برسانند.

 شجاع اضافه کرد: مرزبانان دلیر و شجاع ما اجازه تحرک و ورود دشمنان را به داخل کشور نمی‌دهند. ما در مجموعه نیروهای مسلح، فراجا و مرزبانی، این قول را می‌دهیم که حتما انتقام این شهدای عزیز را خواهیم گرفت و نمی‌گذاریم خون آنان پایمال شود. قطعا همه به این تعهد خود پایبند هستیم و به زودی نتیجه آن را به سمع و نظر مردم شهیدپرور خراسان رضوی خواهیم رساند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  عمل آنژیوگرافی جان زن میانسال را گرفت/ شکایت خانواده متوفیاز تیم پزشکی

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner