فیلترهای سرامیکی ریخته گری
انتخابات نظام مهندسی کشاورزی استان تهران
انتخابات نظام مهندسی کشاورزی استان تهران

مهندس احمد احمدی شریف کیست؟

آشنایی با مهندس احمد احمدی شریف

بدون شک انسان های زیادی در کشور هستند که انصافا خدمات مطلوبی در جهت پیشرفت کشور و رفاه مردم انجام داده اند. در واقع چنین افرادی هستند که با فعالیت هایی که داشته و دارند مملکت را سر پا نگاه داشت اند.

یکی از حوزه های بسیار حیاتی و مهم در کشور بخش کشاورزی است. مهندس احمد احمدی شریف بیش از ۲۰ سال هست که در حوزه کشاورزی فعال است و خدمات قابل تقدیری انجام داده است.

بحث مشاوره های خوب و مفید در سطح تصمیم گیری های کلان کشاورزی گرفته تا فعالیت تجربی در کشاورزی نشان دهنده عمیق بوده جناب احمد احمدی شریف در بخش کشاورزی است.

به نظر میرسد اگر انسان های شایسته در جایگاه های مهم قرار بگیرند تحولات اساسی و خوبی را شاهد خواهیم بود. کسانی که به هیچ وجه از موقعیت و جایگاه خود سو استفاده نمیکنند، از رانت و رانت بازی به واقع انزجار دارند و همه هم و غم خود را ایجاد فضایی آزاد برای تلاش جوانان با غیرت در رسیدن ایران به جایگاه والا می دانند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  اجرایی‌شدن طرحی برای حمایت از اشتغال تخصصی در شرکت‌هاینانویی

احمد احدی شریف بدون هرگونه اغراق در این سالها همه سعی خود را معطوف به خدمات ارزشمند کشاورزی داشته و اگر نبودند چنین کارشناسان واقعی، همین مقدار کشاورزی که داریم هم نداشتیم.

در دوم تیرماه سالجاری انتخابات نظام مهندسی کشاورزی استان تهران برگزار میگردد که مهندس احمد احمدی شریف یکی از کاندیداهای آن است. امیدواریم ایشان و امثالهم در این انتخابات و همه انتخابات موفق به ورود به نظام مهندسی کشاورزی شوند تا شاهد پیشرفت روز افزون کشاورزی باشیم.

الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل پپه؛ آیا زمان رشد ۵۰ درصدی PEPE فرا رسیده است؟

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان