فیلترهای سرامیکی ریخته گری

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: اخذ مجوز از ساترا برای همه پلتفرم‌های صوت و تصویر الزامی است

احمد راستینه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، در گفت و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تایمز، با تأکید بر لزوم اخذ مجوز پلتفرم‌ها و سکوهای صوت و تصویر در کشور از ساترا گفت: بر اساس قانون کلیه سکوها، پلتفرم‌ها از جمله VOD‌ها و سکوهای انتشار شبکه نمایش خانگی‌ها که مشمول قانون صوت و تصویر فراگیر می‌شوند موظف هستند مجوزهای خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از ساترا اخذ کنند.

وی افزود: خوشبختانه امروز بسترهای مناسبی فراهم شده که همه این سکوهای انتشار صوت و تصویر فراگیر می‌توانند با اخذ مجوز نسبت به فعالیت خودشان ادامه دهند و امروز این مسئله کاملاً با سهولت انجام می‌شود و هیچ مانعی بر سر راه اخذ مجوز آنها از ساترا وجود ندارد.

چند روز اخیر پلتفرم بلبل‌جان و شرایط اخذ مجوزش از ساترا خبرساز شده است، این سکوی انتشار به دلیل انتشار محتوا خلاف قانون فیلتر شده و ادامه فعالیتش منوط به اخذ مجوز از ساترا است، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در این باره اظهار داشت: هیچ مانعی بر سر راه اخذ مجوز این پلتفرم‌ها وجود نداشته و همه انتظار دارند این قانون توسط پلتفرم‌ها و سکوهای صوت و تصویر فراگیر رعایت شود و در این راستا اخذ مجوز از ساترا برای همه این پلتفرم‌ها ضروری است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  خانم صادق، وزیر راه و شهرسازی توافق‌های ایران و ترکمنستان را دنبال خواهد کرد

راستینه خاطرنشان کرد: همه پلتفرم‌ها و سکوها لازم است تا از این فرصت در اخذ مجوز استفاده کنند و با تبعیت از قانون فرصت حضور در صحنه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست ندهند.

وی افزود: با اخذ مجوز از ساترا نه تنها محدودیتی برای پلتفرم‌های مختلف برای فعالیت در حوزه صوت و تصویر وجود ندارد، بلکه تسهیلاتی نیز برای فعالیت آنها در این حوزه نیز پیش‌بینی شده و در نظر گرفته شده است و اخذ مجوز نه تنها برای آنها محدودیت نیست بلکه یک فرصت نیز به‌شمار می‌رود.

 پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

الماس تراشکاری

Check Also

روابط راهبردی ایران و روسیه/ ارتباطی که غربی‌ها علاقه‌ای به آن ندارند

۰۷:۵۴ – ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ بعد از مدتی بالاخره اولین نشست خبری رسمی مسعود پزشکیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner