فیلترهای سرامیکی ریخته گری

وقوع ۵۱۰ حادثه ویژه طی هفته گذشته/ ۲ استان در صدر جدول مصدومان تصادفات

جعفر میعادفر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تایمز، با اشاره به رخداد ۵۱۰ مورد حادثه ویژه در کشور طی هفته گذشته اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۹ مهر تا ۵ آبان ماه سال جاری، ۱۶۰ حادثه ویژه ترافیکی و ۳۵۰ حادثه ویژه غیرترافیکی رخ داده است؛ در طول این مدت ۱۳۲۶ بیمار و مصدوم خدمات درمانی لازم را دریافت کردند و متاسفانه ۱۵۹ نفر نیز به دلیل شدت جراحات، جان خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان این‌که حوادث ترافیکی در هفته گذشته نسبت به هفته ماقبل رشد ۴ درصدی داشته است؛ افزود: در این بازه زمانی حوادث غیرترافیکی کشور ۶ درصد رشد داشته است.

میعادفر ادامه داد: طی هفته گذشته ۱۶۰ مورد حادثه ترافیکی منجر به مصدوم شدن ۹۴۲ نفر در کشور شده است؛ بیشترین مصدوم سوانح ترافیکی در استان‌های خراسان رضوی و فارس بوده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته ۱۱ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با حمل و نقل عمومی به ثبت رسیده است که منجر به مصدومیت ۱۳۷ نفر و فوت سه نفر شده است که معادل هفت درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  دستگیری بیش از ۱۰۰ سوداگر ارزی/ انجام معاملات صوری دراتوبوس، مینی‌بوس و مسجد

وی مسمومیت و آتش سوزی را از حوادث غیرترافیکی ثبت شده در هفته گذشته عنوان و بیان کرد: هفته گذشته ۳۵۰ مورد حادثه ویژه غیرترافیکی به ثبت رسید که منجر به مصدومیت ۳۸۴ نفر و فوت ۱۰۶ نفر شده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در هفته گذشته ۵۹ مورد حادثه غیرترافیکی مرتبط با انواع مسمومیت به ثبت رسیده است که منجر به مسمومیت ۱۴۱ نفر و فوت هشت نفر شده است. همچنین ۲۴ مورد حادثه غیرترافیکی مرتبط باآتش سوزی یا انفجار ناشی از نشت گاز به ثبت رسیده است که منجر به مصدومیت ۴۳ نفر و فوت دو نفر شده است.

به گزارش تایمز حوادث ویژه به حوادثی گفته می‌شود که بیش از ۴ مصدوم و یا دو فوتی داشته باشد؛ مهم‌ترین حوادث ترافیکی ثبت شده در هفته گذشته در تصویر زیر آمده است:

بهداشت و درمان , حوادث ,

انتهای پیام/

الماس تراشکاری

Check Also

الزامات مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری

  دیدارنیوزـ حسین علایی: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زود هنگام در ایران پس از فاجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner