فیلترهای سرامیکی ریخته گری

پاسخ رادان به نامه تولیدکنندگان درباره قاچاق پوشاک؛ اول برخورد با سرشاخه‌ها بعد مغازه‌ها

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تایمز ، مسئله قاچاق پوشاک یکی از بزرگترین معضلات تولیدکنندگان پوشاک است؛ این تولیدکنندگان اخیراً در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اعلام کرده‌اند که در صورت ادامه روند فعلی و عدم مبارزه جدی با پوشاک قاچاق، حدود یک میلیون اشتغال و ۱۰۰ هزار واحد صنعتی در خطر تعطیلی هستند.

احمدرضا رادان , قاچاق کالا ,

احمدرضا رادان , قاچاق کالا ,

مردادماه امسال بود که سردار احمدرضا رادان در نخستین همایش پلیس امنیت اقتصادی اعلام کرد که سال ۱۴۰۲ سال سختی برای قاچاقچیان کالا است و مبارزه با جرایم اقتصادی کلان به ویژه کالای قاچاق در مبادی رسمی و غیررسمی در تمام نقاط کشور (از جنس سازمان یافته و کلان) جزو اولویت‌های ماموریت‌های فراجا است.

اول برخورد با سرشاخه‌های قاچاق بعد مغازه‌ها

سردار رادان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تایمز در واکنش به نامه تولیدکنندگان پوشاک اظهار کرد: حوزه قاچاق و برخورد با کالای قاچاق یک زنجیره است که باید به این زنجیره توجه و سرچشمه‌های اصلی را شناسایی و با آنها برخورد کرد.

وی افزود: بعد از اینکه سرچشمه اصلی قاچاق شناسایی شد باید به سراغ محل‌هایی رفت که از سمت سرچشمه‌ها تغذیه می‌شوند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  نزاع بامدادی در جنوب تهران/ ۸ نفر دستگیر شدند

فرمانده کل انتظامی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار تایمز مبنی بر اینکه چرا پلیس با عرضه کالای قاچاق در مغازه‌ها برخورد نمی‌کند و اولویتش را این موضوع قرار نمی‌دهد، بیان کرد: اگر سرچشمه‌ها را رها کنیم و فقط محل تغذیه (مغازه‌ها) را بگیریم، کار درستی نیست چراکه در این صورت پرونده‌هایی تشکیل می‌شود که شاید هیچگاه به نتیجه نرسد.

سردار رادان گفت: تمرکز پلیس بر سرچشمه‌ها است تا بتواند از ریشه و اساسی با مقوله قاچاق برخورد کند، اما اینکه پلیس بر سرشاخه‌ها تمرکز دارد بدین معنی نیست که عرضه کالای قاچاق در مغازه‌ها مشکلی ندارد و پلیس با آنها برخورد نمی‌کند.

انتهای پیام/

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner