فیلترهای سرامیکی ریخته گری

استخدام ۷۲ هزار نیرو در آموزش و پرورش/ اختصاص سهمیه برای شهرستان‌های استان تهران

به گزارش خبرگزاری تایمز از شهریار، آیین افتتاح مدرسه و نمایشگاه انقلاب در دبیرستان عفتیه سعیدآباد شهریار عصر امروز همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاون آموزش دوره متوسطه وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، فرماندار شهریار و جمعی از مسئولان شهری برگزار شد.

 همچنین مدرسه ۱۲ کلاسه شهید حسین رضایی روستای دهشادبالا با ۱هزار و ۵۰۰ مترمربع، مدرسه ۱۲ کلاسه دکتر شریعتی با ۱ هزار و ۴۵۰ مترمربع، مدرسه استثنایی با ۶ کلاس درس در روستای باباسلمان و ۳۲۰ مترمربع، مدرسه ۱۲ کلاسه شهید مرتضی حسینی با هزار و ۵۰۰ مترمربع در روستای رضی آباد بالا، مدرسه شهید محمد سبز آبادی در صباشهر با ۱۲ کلاس و ۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع، مدرسه ۱۲ کلاسه شهیدان هاشمی با ۱ و ۵۰۰ مترمربع در شهر شهریار، مدرسه ۳ کلاسه روستای قجر آباد با ۱۶۰ مترمربع، دبیرستان اخلاص فاز ۳ اندیشه با ۹۶۸ مترمربع، دبیرستان فرزانگان فاز ۳ اندیشه با ۵۴۴ مترمربع و دبیرستان نمونه دولتی البرز در فاز ۵ اندیشه با ۵۴۴ مترمربع به طور هم‌زمان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  سردار اشتری:‌ کار خانواده شهدا بر زمین نماند

افتتاح طرح کشوری ماهر در سالن ورزشی شهید یداللهی شهرک شاهد بخش دیگر از طرح‌های آموزشی در شهریار بود که با حضور وزیر آموزش و پرورش انجام شد.

 رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح طرح‌های آموزشی شهرستان شهریار اظهار داشت: شهرستان شهریار بزرگترین منطقه آموزشی کشور است و حدود ۱۸۰ هزار دانش‌آموز در این منطقه مشغول به تحصیل هستند و سعی می‌کنیم سطح آموزشی شهرستان را به استانداردهای ملی برسانیم.

وی افزود: دولت به دنبال رفع کاستی‌ها و ارتقا استانداردهاست و در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۱۱ مدرسه در استان تهران ساخته شد و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران همواره در برنامه‌های آموزشی و پرورشی پیشتاز هستند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی در مدرسه انقلاب قبل و بعد انقلاب و آینده پیش رو را ترسیم کرده و این کارها به دیگر مناطق آموزشی معرفی می‌شود. وی با بیان اینکه در سال تحصیلی پیش رو بیش از ۳ هزار نیروی انسانی به استان تهران اختصاص داده شد گفت: در سطح کشور امسال ۵۰ هزار استخدام نیروی انسانی انجام شد و این روند ادامه داشته و سال آینده این میزان استخدام به ۷۲ هزار نفر خواهد رسید که شهرستان‌های استان تهران نیز سهیم هستند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ضرورت استفاده از منابع محلی برای تأمین آب شهرها و روستاهایقم

همچنین افتتاح طرح کشوری ماهر در سالن ورزشی شهید یداللهی شهرک شاهد از دیگر برنامه‌های امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش در شهریار بود.

 انتهای پیام/

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner