فیلترهای سرامیکی ریخته گری

نتایج تیزهوشان|اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم

یکی از سایت هایی که در گوگل دارای رتبه بسیار بالایی هستند و واقعاً قابل اعتماد هستند، رسانه است.
خبرينو از آن سايت هاي خبري است كه سال هاست در زمينه اخبار مدرسه و دانشگاه از جمله انتشار نتايج آزمون هاي تيزهوشان فعال بوده و انصافاً كار خودش را به خوبي انجام داده است.
در اینجا به دو نمونه از مطالبی که در رسانه رکنا و همچنین برنانیوز با موضوع مدارس تیزهوشان و نتایج تیزهوشان و نحوه ثبت نام تیزهوشان مطرح شده است اشاره می کنیم.
گاهی اوقات والدین بدون توجه به وضعیت تحصیلی و روانی فرزندشان و نظرشان اصرار دارند دانش آموز را به این مدارس بفرستند. اشتباهی که در نهایت منجر به ناامیدی و شکست دانش آموزان می شود. مزایا و معایب مدارس تیزهوشان می تواند برای برخی از دانش آموزان دشوار باشد. بنابراین مشاوره با متخصصان این حوزه را از دست ندهید.

مشاوره تلفنی ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱-۱۴۰۲

جهت رفاه حال داوطلبان و اولیای گرامی، امکان ثبت نام در آزمون تیزهوشان پایه نهم تا دهم و همچنین پایه ششم تا هفتم به صورت تلفنی فراهم شده است. به راحتی می توانید با شماره های اعلام شده از سراسر کشور تماس بگیرید. کارشناسان سیستم صدای مشاور کلیه مراحل ثبت نام آزمون مدارس هدیه را از ساعت ۶ الی ۷ و از ساعت ۹ الی ۱۰ برای متقاضیان محترم انجام می دهند.
در هر مرحله از ثبت نام لیسانس نهم تا دهم، دریافت تیکت لیسانس، اعلام نتایج کارشناسی، دریافت گواهینامه و …. این کار از طریق وب سایت رسمی کلاس دهم تیزوسان انجام می شود.

 

azmoon.medu.ir دسترسی مستقیم به تیزهوشان پایه دهم ۱۴۰۱-۱۴۰۲

azmoon.medu.ir وب سایت رسمی وزارت آموزش و پرورش ۹ تا ۱۰ مدارس ۱۴۰۱-۱۴۰۲ است. این وب سایت تنها سامانه رسمی مدارس تیزهوشان در سراسر کشور در کلاس های ششم تا هفتم است.
سفارش ثبت نام مدارس تیزهوشان ۱۴۰۰-۱۹۹۹
مراحل ثبت نام آزمون استعدادیابی پایه هفتم:
۱- ابتدا وارد hoosh.medu.ir می شوید.
۲- هزینه ثبت نام دانش آموزان ۶-۷- تیزهوش را می پردازید.
۳- اطلاعات لازم را وارد کرده و ثبت نام را تکمیل نمایید.
۴ – در پایان کد رهگیری دریافت خواهید کرد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  کاهش ملایم قیمت نفت در بازار جهانی

۱۴۰۱-۱۴۰۲ محل اعتراض در نتایج امتحانات مدرسه

نتایج تیزهوشان
نتایج تیزهوشان

سایت اعتراض به نتایج آزمون های جوایز مختلف ششم به هفتم و نهم به دهم داوطلبان کلاس های نهم تا دهم و ششم تا هفتم می توانند اعتراض خود را به صورت اینترنتی از طریق آدرس زیر ثبت کنند.
پس از در دسترس قرار گرفتن کارنامه کنکور ۷-۱۰ مدارس سمباد برای مشاهده و دانلود، گزینه اعتراض فعال می شود.
مشاهده کارنامه و اوراق فقط مختص داوطلبانی است که در آزمون پذیرفته نشده اند و آن دسته از داوطلبان می توانند در صورت تمایل در زمان مقرر به محل برگزاری اعتراض مراجعه و نسبت به مشاهده کارنامه و یا ثبت اعتراض اقدام نمایند. .

زمان اعتراض به نتایج آزمون مدرسه تیزهوشان ۱۴۰۱-۱۴۰۲

آخرین مهلت ثبت اعتراض به نتیجه آزمون تیزهوشان از ۶ تا ۷ و ۹ تا ۱۰ مرداد ماه در سایت فعال می شود. زمانی که نتایج کلاس ۹-۱۰ و ۶-۷ مدارس شایسته اعلام شود.
بر اساس دفترچه ثبت نام دانش آموزان تیزهوش، داوطلبان در صورتی که دلایل قانع کننده ای برای رقابت داشته باشند، مجاز به شرکت در نتایج آزمون در مدارس تیزهوشان هستند. پس از آن، ارزیابی مجدد نتایج آزمون از طریق سایت مرکز ملی استعدادهای درخشان و یا سامانه همسان سازی مدارس به نشانی hamgam.medu.ir انجام می شود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  جزییات معافیت و کسرخدمت برای سربازان دارای فرزند

اعتراض ثبت تلفنی به نتایج مطالعه تیزهوشان ۱۴۰۱-۱۴۰۲

ثبت اعتراض به نتایج آزمون استعدادیابی از طریق آدرس و شماره تماس اعلام شده در این مقاله انجام می شود. جهت استفاده از متقاضیان محترم و اولیای محترم امکان ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان پایه ششم و نهم به صورت تلفنی وجود دارد. در همین راستا وب سایت خبرینو (https://khabarino.com) چند سالی است که در این زمینه فعال است و با استفاده از کارشناسان حرفه ای خدمات ارزنده ای را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.
داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون های شایستگی را دارند می توانند با ارائه اطلاعات و مدارک مورد نیاز، مراحل ثبت نام اینترنتی را تکمیل کنند.
برای آزمون هدیه ثبت نام کنید
برای شناسایی استعدادها و جذب آنها برای تحصیل در ترم اول و دوم دبیرستان، هر ساله آزمون ورودی مدارس تیزهوشان را برگزار می کنیم. داوطلبانی که مایل به ثبت نام در آزمون هستند باید در مدت زمان تعیین شده نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام اقدام نمایند.
دانش آموزان دوره اول متوسطه برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان و استعدادهای درخشان باید به نشانی hoosh.medu.ir ثبت نام کنند.
داوطلبان دوره دوم متوسطه جهت ثبت نام در آزمون تیزهوشان به سایت اینترنتی azmoon.medu.ir مراجعه کنند.
مدارس تیشوشان در پایه های ۶-۷ و ۹-۱۰ آزمون تیشوشان برگزار می کنند. این آزمون به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار می شود که در این مقاله می خواهیم در مورد ثبت نام در آزمون استعدادیابی و شرایط شرکت در این آزمون توضیح دهیم.
قبل از توضیح پذیرش استعدادهای درخشان، مهم است که توجه داشته باشید که یک مقاله فوری با عنوان “چگونه فرزندان خود را به مدارس تیزهوشان ببریم” وجود دارد، برای خواندن آن اینجا را کلیک کنید.
درخواست برای آزمون تیزهوشان معمولاً هر سال در بهمن یا اسفند برگزار می شود. برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان ابتدا وارد سامانه درخواست استعدادهای درخشان شوید، پس از وارد کردن اطلاعات پایه یعنی اطلاعات دانش آموز درخواست خود را انجام دهید.
البته باید به این نکته توجه داشته باشید که دانش آموزان پایه ششم باید اطلاعات خود را در قسمت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی وارد کنند و دانش آموزان پایه نهم نیز باید اطلاعات خود را در قسمت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم وارد کنند. پس از ثبت نام اولیه، سیستم یک کد رهگیری به شما می دهد که باید همراه خود داشته باشید. برای داوطلبانی که به هر دلیلی اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده اند، این سامانه بار دیگر به داوطلبان امکان ویرایش داده های وارد شده در فروردین را می دهد.
همانطور که می دانید برای پذیرش در مقاطع برتر و همچنین قبولی در آزمون باید شرایط پذیرش در این مدارس را داشته باشید که عبارتند از:
تابعیت ایرانی داشته باشد
کسب نمرات خوب در تمامی دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی (برای داوطلبان پایه ششم تا هفتم)
او در کلاس نهم درس می خواند.
داشتن معدل حداقل ۱۹ در پایه هشتم
توجه: داوطلبان غیرایرانی با شرایط ویژه امکان شرکت در آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱-۱۴۰۲ را دارند.
توجه: دانش آموزان خوب ششم تا هفتم در صورت کسب نمرات خوب در یک درس در تمامی دروس پایه پنجم و ششم، این دانش آموزان امکان شرکت در آزمون ارزشیابی را دارند.
در خصوص دانش آموزان کلاس نهم مدارس تیزهوشان، داوطلبان این رشته در خرداد ماه باید حداقل ۱۶ نمره را کسب کنند و این داوطلبان نیازی به حضور در این آزمون ندارند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تلاش برای بازگرداندن امنیت شغلی به کارگران

منبع : برنانیوز

الماس تراشکاری

Check Also

بیت کوین چیست؟ همه چیز درباره ارز دیجیتال Bitcoin

امروزه اکثر مردم دنیا با شکل جدیدی از پول به نام بیت کوین آشنا شده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *