فیلترهای سرامیکی ریخته گری

آخرین جزئیات از حمله ناموفق ریزپرنده‌ها به یک مرکز نظامی در اصفهان

ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شامگاه هشتم بهمن‌ برخی منابع محلی در استان اصفهان از شنیده‌شدن صدای انفجار در محدوده خیابان «خانه اصفهان» خبر دادند و محل دقیق وقوع این انفجار را در یکی از مراکز نظامی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کردند.

به گزارش ایسنا، با انتشار این خبر در رسانه‌های محلی و بازنشر آن در شبکه‌های اجتماعی، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در گفت‌وگویی با شبکه خبر سیما علت وقوع این انفجار را حمله‌ای به مرکز نظامی وابسته به وزارت دفاع اعلام کرد و افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است اما خسارات وارده در دست بررسی و علت و عوامل آن در حال شناسایی است.

ساعتی بعد وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح با انتشار اطلاعیه‌ای جزئیات بیشتری از این حادثه به دست داد که در آن علت انفجار، «حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده» به یکی از مجتمع‌های کارگاهی این وزارتخانه اعلام شد که طبق این اطلاعیه با تکیه بر تمهیدات پدافندی، یکی از ریزپرنده‌ها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر نیز در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  موافقت بانک مرکزی با تخصیص 200میلیون دلار به واردات مجددخودروهای نو

وزارت دفاع در بخش دیگری از این اطلاعیه با تاکید بر اینکه این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته است، درباره میزان آسیب واردشده به این مرکز نظامی، اعلام کرده است: این حادثه آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد کرده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت‌های مجموعه ایجاد نکرده است.

در فضای مجازی هم انتشار کلیپی با عنوان «وضعیت فعلی محل انفجار در اصفهان»، نشان‌دهنده برقراری شرایطی آرام و عادی در محل است؛ در برخی کانال‌‎های خبری نیز تصویری با شرح «عکس ماهواره‌ای از محلی که مورد حمله ناموفق پهپادی قرار گرفت» منتشر شد که موید واردشدن آسیب جزئی به این مرکز نظامی است.

انتهای پیام

دانه چیا برای تیروئید

Check Also

صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲۷ اسفند

صفحه نخست روزنامه‌ها – یکشنبه ۲۷ اسفند

شمارش معکوس برای فاز دوم  نسل‌کشی در غزه، نامه مهم روحانی به شورای نگهبان، بیراهه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *