فیلترهای سرامیکی ریخته گری

آخرین وضعیت راههای گلستان/ گلستانی ها به ارتفاعات نروند

ایسنا/گلستان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان آخرین وضعیت راههای مواصلاتی استان گلستان را تشریح کرد.

غلامرضا بیگی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تداوم بارش ها در استان‌گلستان‌ و وضعیت هشدار، اظهار کرد: توصیه ما به هم استانی های عزیز این است که از رفتن به ارتفاعات و حضور در کنار رودخانه‌ها پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی شریانهای اصلی استان و راههای مواصلاتی باز است، افزود: در برخی از مسیرهای مواصلاتی شاهد بارش پراکنده بازان هستیم که موجب لغزندگی جاده شده و لازم است رانندگان عزیز به آن توجه کافی داشته باشند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در توصیه به هم استانی ها، خاطرنشان کرد: رعایت فاصله طولی خودروها، اجتناب از رفت و آمدهای غیر ضروری و در صورت ضرورت به تردد، رعایت سرعت مطمئنه از جمله نکاتی است که امیدواریم مردم عزیز نسبت به رعایت آن اهتمام لازم را داشته باشند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ارسال ۳۰۰ بسته غذایی به شهرستان کوهرنگ

بیگی با تاکید بر اینکه گشت های راهداری و ترابری هم اکنون در حالت آماده باش قرار دارند، ادامه داد: تیم های ما در حال حاضر در نقاط مستعد تصادف و وقوع سیل مستقر شده اند.

وی تصریح کرد: مرکز مدیریت راههای استان نیز بطور شبانه روز پاسخگوی تماس های تلفنی مردم با شماره ۰۱۷۳۲۴۸۰۰۱۹ بوده و تلفن گویای ۱۴۱ نیز آماده ارائه خدمات به کاربران جاده ای است.

انتهای پیام 

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner