فیلترهای سرامیکی ریخته گری

آغاز عملیات اجرایی استیل کورد در دلفان

ایسنا/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی پروژه استیل کورد در شهرستان دلفان خبر داد.

یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طی رایزنی‌های انجام شده با ایمیدرو در راستای سرمایه‌گذاری این هلدینگ در شهرستان‌ها سلسله و دلفان طرح‌های مختلف بررسی و در نهایت تصمیم گرفته شد کارخانه استیل‌کورد در شهرستان دلفان ایجاد شود.    

وی اضافه کرد: یکی از کارکردهای طرح استیل کورد و کاربرد آن در صنایع لاستیک‌سازی و پیچ مهره است که با بررسی‌های انجام شده قرار شد این پروژه در منطقه استیل کورد دلفان ایجاد شود.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این راستا با هماهنگی معاون توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و فولاد مبارکه اصفهان شرکتی مستقل تشکیل و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره آن نیز مشخص شدند.

ابراهیمی بیان کرد: زمین مورد نیاز این پروژه خریداری شده و در حال انجام مراحل انتهایی آن هستیم.

وی گفت: کار کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی این پروژه هفته آینده و در اسفندماه جاری به زمین زده می‌شود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ۹۸درصد سد کوثر گچساران پُر است

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با ایجاد این طرح زمینه اشتغال پایدار حداقل ۶۰۰ نفر در این شهرستان و استان فراهم می‌شود.

ابراهیمی تصریح کرد: طرح احداث کارخانه استیل کورد شهرستان دلفان با سرمایه‌گذاری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و فولاد مبارکه، در زمینی به مساحت ۵ هکتار و زمینه تولید ۱۵۰۰۰ تن استیل کورد (سیم فولادی مورد استفاده در تایر رادیال) را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل کاردانو امروز ۱۹ مهر ۱۴۰۳

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان