فیلترهای سرامیکی ریخته گری

آمادگی کامل برای خرید تضمینی گندم در خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اعلام آمادگی کامل این اداره کل برای آغاز بزرگترین عملیات لجستیکی کشور گفت: تمامی عوامل و زیرساخت‌ها برای یک خرید مطمئن با هدف دسترسی مناسب کشاورزان خوزستانی به مراکز تحویل‌گیری در اقصی نقاط استان آماده شده است و بزودی این عملیات آغاز خواهد شد.

امید جهان نژادیان در گفت و گو با ایسنا در خصوص نرخ خرید تضمینی گندم در سال جاری اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیأت دولت، آخرین نرخ تعیین شده برای خرید تضمینی گندم معمولی ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و گندم دروم ۱۰ هزار و ۹۲۰ تومان است. همچنین افزودن مبلغ ۱۰۰۰۰ ریال جایزه به ازای هر کیلوگرم تحویل محموله گندم کشاورزان به دولت یکی از نقاط قوت فصل برداشت و خرید تضمینی گندم در سال ۱۴۰۱ است.

وی افزود: امسال نیز برای ششمین سال متوالی بانک کشاورزی با هدف حمایت از تولید در بخش کشاورزی و با توجه به اهمیت گندم به عنوان غله استراتژیک در ایران، جهان و نقش محوری آن در امنیت غذایی کشور، عاملیت پرداخت وجه خرید تضمینی گندم را بر عهده دارد. بنابراین توصیه ما جهت ایجاد امنیت، سهولت و تسریع در پرداخت وجه کشاورزان، رفع نواقص و تکمیل اطلاعات در سامانه پهنه‌بندی جهاد کشاورزی است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  بلیت هواپیما و قطار کم آمد / شهرهای جنوبی پرتقاضاشدند

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۵۲۵ هزار هکتار از مزارع استان زیر کشت گندم قرار گرفته است و با توجه به نظرات کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی پیش بینی می‌شود در سال جاری خریدی مشابه سال گذشته را تجربه کنیم.

جهان نژادیان عنوان کرد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، تمامی مراحل پیش از خرید با موفقیت طی شده و اکنون با تعیین مراکز خرید در سراسر استان آمادگی کامل برای آغاز خرید محصول گندم فراهم شده است.

وی اظهار کرد: تمامی عوامل و زیرساخت‌ها برای یک خرید مطمئن با هدف دسترسی مناسب کشاورزان خوزستانی به مراکز تحویل‌گیری در اقصی نقاط استان آماده شده است و بزودی این عملیات آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل ریپل امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل ریپل نشان می‌دهد که خریداران این ارز دیجیتال نتوانستند قیمت آن را به بالای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner