فیلترهای سرامیکی ریخته گری

آموزش دریافت، برداشت و فروش ایردراپ کتیزن (CATI)

معاملات توکن کتیزن یعنی CATI قرار است از روز جمعه ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) در صرافی‌های ارز دیجیتال سراسر جهان، از جمله نوبیتکس آغاز شود. امکان دریافت ایردراپ توکن کتیزن در ربات بازی، طبق زمان‌بندی از فردا آغاز می‌شود. به همین دلیل، در این مطلب از مجله نوبیتکس نحوه دریافت ایردراپ کتیزن و زمان‌بندی بازشدن برداشت برای کیف پول‌های شخصی را بررسی می‌کنیم.

فهرست عناوین

برنامه زمانی ایردراپ کتیزن

طبق آخرین اعلام کانال رسمی کتیزن در تلگرام، برنامه زمانی لیست شدن و ایردراپ توکن CATI به وقت تهران به شرح زیر است:

  • ساعت ۱۳:۳۰ روز پنجشنبه ۲۹ شهریور: شروع فرایند ثبت درخواست برای دریافت ایرداپ کتیزن در کیف پول
  • ساعت ۱۳:۳۰ روز جمعه ۳۰ شهریور: شروع معاملات توکن CATI در صرافی‌های ارز دیجیتال
  • بعد از روز جمعه ۳۰ شهریور: واریز توکن CATI به کیف پول‌های شخصی کاربران

همان‌طور که از برنامه زمانی کتیزن پیداست، احتمالاً واریز توکن کسانی که ایردراپ می‌خواهند ایردراپ خود را در کیف پول‌های شخصی دریافت کنند، بعد از شروع معاملات CATI در صرافی‌های ارز دیجیتال آغاز می‌شود. این یعنی ممکن است در همان روز لیست‌شدن کتیزن در صرافی‌ها امکان دریافت و فروش آن برای کسانی که از ایردراپ را در کیف پول خود دریافت می‌کنند، وجود نداشته باشد. از آنجایی هم که صرافی‌های متمرکز خارجی به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌کنند، چاره‌ای جز صبر کردن برای بازگشایی برداشت‌ها به مقصد کیف پول‌های شخصی نیست. در ادامه کارهای لازم برای دریافت ایردراپ کتیزن را توضیح می‌دهیم.

آموزش کامل دریافت ایردراپ و فروش توکن CATI

در حال حاضر بخش ثبت درخواست جهت دریافت ایردراپ داگز در کیف پول‌های شخصی باز نشده است. اما طبق مراحلی که در ادامه توضیح می‌دهیم، می‌توانید در روز پنجشنبه ۲۹ شهریور به ربات کتیزن مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید. فقط توجه داشته باشید که واریز توکن‌های شما به کیف پول قرار نیست بلافاصله انجام شود و ممکن است این فرایند بعد از روز جمعه ۳۰ شهریور آغاز شود.

دریافت و برداشت ایردراپ کتیزن در ربات

برای دریافت ایردراپ کتیزن، طبق معمول وارد ربات این بازی به آدرس t.me/catizenbot شده و روی دکمه Airdrop در وسط صفحه بزنید. در صفحه بعدی، اطلاعات ایردراپ شما شامل مقدار توکن دریافتی نمایش داده می‌شود. همچنین با دو گزینه مواجه می‌شوید که یکی از آنها Deposit یا همان واریز به صرافی‌ها و کیف پول و دیگری استیکینگ کتیزن است. استیکینگ باید در یکی از صرافی‌های متمرکز خارجی که در بازی معرفی شده‌اند، انجام شود که مجدداً هیچ کدام به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌کنند. بنابراین، در ادامه روی دکمه Deposit می‌زنیم.

در صفحه بعدی چند گزینه شامل صرافی‌های خارجی نمایش داده شده و آخرین گزینه Non-custodial wallet یا واریز به کیف پول‌های شخصی مثل تون کیپر است. با شروع فرایند ثبت درخواست برای کیف پول‌های شخصی، می‌توانید وارد این صفحه شده، گزینه Non-custodial wallet را انتخاب کنید و روی Continue بزنید.

دریافت برداشت ایردراپ کتیزندریافت برداشت ایردراپ کتیزن

در ادامه احتمالاً باید کیف پول شخصی خود مثل تون کیپر را به بازی متصل کنید و سپس تا روز توزیع ایردراپ بین کیف پول‌ها برای دریافت آن منتظر بمانید. اگر از قبل یک کیف پول تون کیپر ساخته‌اید، می‌توانید همان کیف پول را به بازی متصل کنید، اما اگر این کار را انجام نداده‌اید و نیاز به راهنمایی دارید، می‌تواند با کمک مطلب آموزش کامل کیف پول تون کیپر، یک کیف پول جدید بسازید و خود را برای ایردراپ کتیزن آماده کنید.

پس از دریافت توکن‌های در کیف پول، برای انتقال آن به نوبیتکس جهت فروش، نیاز به تون کوین برای پرداخت کارمزد شبکه دارید. در ادامه خرید تون کوین و انتقال از نوبیتکس به تون کیپر را آموزش می‌دهیم.

خرید تون کوین در نوبیتکس و واریز به تون کیپر

اگر از قبل در نوبیتکس حساب ندارید، اولین قدم جهت آماده‌شدن برای ایردراپ کتیزن، ثبت‌نام و احراز هویت در نوبیتکس است. ثبت‌نام یا احراز هویت در نوبیتکس به سرعت انجام شده و معمولاً کمتر از ۵ دقیقه زمان نیاز دارد. جهت ثبت‌نام می‌توانید از اپلیکیشن موبایل یا وب‌سایت صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس اقدام کنید. اگر قصد استفاده از وب‌سایت نوبیتکس برای ثبت‌نام را دارید، باید به آدرس nobitex.ir/signup بروید. در صورتی هم که برای طی کردن مراحل ثبت‌نام نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید مقاله آموزش تصویری احراز هویت در نوبیتکس را بخوانید.

سپس باید مقدار ریال جهت خرید تون کوین به حساب نوبیتکس خود واریز کنید. اگر برای واریز ریال به نوبیتکس نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید مطلب آموزش واریز ریالی در نوبیتکس را بخوانید.

همچنین در نظر داشته باشید که کارمزد تراکنش‌ها در شبکه تون کوین بسیار ناچیز است و در حالت معمول می‌توانید با کمتر از ۰.۲ واحد ارز دیجیتال TON (حدود ۷۰٬۰۰۰ تومان)‌ کارمزد تراکنش خود را پرداخت کنید. البته در ساعت‌های شلوغی شبکه ممکن است این برداشت هزینه بیشتری داشته باشد. بنابراین، جهت احتیاط می‌توانید مقداری تون کوین بیشتری برای کارمزد خریداری کنید.

حالا که واریز وجه به حساب نوبیتکس خود را تکمیل کردیم، می‌توانیم سفارش خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود را ثبت کنیم. برای این کار از منوی پایین، وارد بخش مبادله شوید. این قسمت به‌صورت پیش‌فرض بازار «بیت کوین/ تومان» را به شما نشان می‌دهد که باید آن را روی حالت «تون کوین/ تومان» قرار دهید.

ساده‌ترین روش برای خرید ارز دیجیتال که بیشترین سرعت را در مقایسه با سایر انواع سفارش‌گذاری دارد، سفارش «سریع» است. سفارش‌های سریع در نوبیتکس به‌صورت آنی و با قیمت لحظه‌ای بازار انجام می‌شوند. اکنون باید مقداری که قصد خرید آن را داریم بر اساس تومان یا مقدار ارز مورد نظر مشخص کنیم. برای مثال، اگر قصد دارید ۱۰۰٬۰۰۰ تومان تون کوین خریداری کنید، می‌توانید در بخش مشخص‌شده در تصویر زیر، عدد ۱۰۰٬۰۰۰ را وراد کنیم.

در نهایت، صفحه تأیید سفارش به شما نمایش داده می‌شود. اطلاعات سفارش خود (شامل مقدار، کارمزد، مقدار دریافتی و مبلغ کل) را با دقت در این مرحله مرور کرده و در صورت درست‌بودن همه چیز، روی دکمه «تأیید» بزنید تا سفارش نهایی شود. با تأیید سفارش از سوی شما، عملیات خرید در عرض چند ثانیه انجام می‌شود. در ادامه این خرید به‌صورت اعلان درون‌برنامه‌ای به شما اطلاع‌رسانی شده و اگر به صفحه کیف پول خود مراجعه کنید، می‌بینید که از موجودی تومان شما کسر و به موجودی تون کوین اضافه شده است.

مرحله پایانی و اصلی، انتقال تون کوین‌های خریداری‌شده از نوبیتکس به تون کیپر است. برای این کار کافیست وارد اپلیکیشن تون کیپر شده و روی آدرس خود بالای صفحه بزنید تا کپی شود.

در ادامه به نوبیتکس بازگشته و از منوی پایین صفحه وارد بخش کیف پول شده و روی برداشت بزنید. سپس شبکه تون کوین را انتخاب کرده و در ادامه آدرس کیف پول خود که در مرحله قبلی کپی کرده‌اید را همراه با مبلغ مورد نظر برای برداشت، وارد کنید. توجه داشته باشید که برداشت به مقصد کیف پول‌های غیرامانی مانند تون کیپر، نیاز به وارد کردن کامنت یا برچسب ندارد. بنابراین، تیک «بدون برچسب» را فعال کنید. در ادامه کافیست رمز دوعاملی حساب نوبیتکس خود را وارد کرده و منتظر تأیید نهایی برداشت بمانید.

اغلب در کمتر از ۵ دقیقه برداشت شما از نوبیتکس به تون کیپر نهایی می‌شود و می‌توانید موجودی تون کیپر خود را بررسی کنید. اگر برای واریز تون کوین از نوبیتکس به تون کیپر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، می‌توانید مقاله آموزش واریز و برداشت تون کوین بین نوبیتکس و تون کیپر را مطالعه کنید.

اکنون برای ایردراپ کتیزن آماده هستید و پس از واریز توکن‌های CATI از ربات به کیف پول شخصی شما، می‌توانید آنها را به نوبیتکس منتقل کرده و به فروش برسانید.

پرسش‌های متداول

دریافت ایردراپ کتیزن از چه زمانی آغاز می‌شود؟

فرایند ثبت درخواست برای دریافت ایرداپ کتیزن در کیف پول‌های شخصی از ساعت ۱۳:۳۰ روز پنجشنبه ۲۹ شهریور شروع می‌شود.

برای انتقال کتیزن از کیف پول به نوبیتکس چقدر کارمزد نیاز داریم؟

کارمزد تراکنش‌ها در شبکه تون کوین بسیار ناچیز است و در حالت معمول می‌توانید با کمتر از ۰.۲ واحد ارز دیجیتال TON (حدود ۷۰٬۰۰۰ تومان)‌ کارمزد تراکنش خود را پرداخت کنید. البته در ساعت‌های شلوغی شبکه ممکن است این برداشت هزینه بیشتری داشته باشد.

چقدر پس از ثبت درخواست توکن‌های کتیزن از ربات به کیف پول واریز می‌شود؟

تیم کتیزن این موضوع را به‌طور دقیق توضیح نداده است، اما ممکن است واریز به کیف پول‌های شخصی یک روز پس از شروع معاملات در صرافی‌های آغاز شود.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  طرحی نو از فولکس‌واگن در چین برای سلایق مشتری
الماس تراشکاری

Check Also

کد تپ سواپ امروز ۳۰ شهریور + کد همه ویدئوهای TapSwap

Bear Markets | Part 2 بدون کد ۷ High Paying Freelance Skills accountability Bear Markets …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner