فیلترهای سرامیکی ریخته گری

آموزش دریافت ایردراپ پیکسل ورس (پیکسل تپ) و برداشت توکن‌های Pixelverse

بازی تلگرامی پیکسل تپ که با نام مجموعه اصلی خود یعنی پیکسل ورس نیز شناخته می‌شود، اخیراً امکان مطالبه یا Claim ایردراپ خود را در ربات فراهم کرده است. با توجه به سردرگمی کاربران نسبت به وضعیت این ایردراپ و نحوه برداشت آن، در این مطلب دریافت و برداشت ایردراپ پیکسل تپ را به‌طور کامل بررسی می‌کنیم.

فهرست عناوین

آموزش دریافت ایردراپ پیکسل ورس

در مرحله اول باید روی دکمه Claim در بنر موجود در صفحه اول بازی کلیک کنید. در صفحه جدیدی که می‌بینید، توضیحاتی درباره NFT آواتار شما نوشته شده است. این NFT جدای از ایردراپ توکن‌های بازی یعنی PIXFI است و از روز ۲۵ ژوئیه (۴ مرداد) قابل دریافت است. برای عبور از این صفحه روی NEXT STEP می‌زنیم. در صفحه بعدی اگر واجد شرایط دریافت این ایردراپ باشید، مقدار توکنی که به شما تعلق گرفته است، نمایش داده می‌شود. ایردراپ پیکسل ورس بر اساس میزان فعالیت کاربران در بازی و سطوحی که در آن قرار دارند توزیع شده است و همه بازیکنان در همه سطوح واجد شرایط دریافت ایردراپ نیستند. برای مثال، طبق گزارش کاربران، بازیکنان بین سطح ۱ تا ۴ بازی هیچ توکنی دریافت نکرده‌اند.

در قسمت بعد باید آدرس ERC-20 یا اتریومی کیف پول غیرامانی خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که این آدرس باید به کیف پول‌های غیرامانی نظیر تراست ولت، متامسک و… مرتبط باشد و آدرس صرافی‌های متمرکز پذیرفته نمی‌شود. بعد از این کار مراحل دریافت یا Claim ایردراپ به پایان رسیده است و می‌توانید با ورود به داشبورد پیکسل ورس، موجودی خود را تا حدی مدیریت کنید. برای ورود به داشبورد روی Go to staking بزنید.

آموزش برداشت توکن‌های پیکسل ورس به کیف پول

برای برداشت توکن‌های پیکسل ورس، باید از داشبورد بازی اقدام کنید. پس از ورود به داشبور روی آیکون مشخص‌شده در تصویر شماره یک بزنید. در صفحه بعدی نیز باید روی دکمه Unstake بزنید.

در این مرحله، باید یک نکته مهم مواجه می‌شویم. طبق توضیحات پیکسل ورس، هر کاربر فعلاً می‌تواند تنها ۱۰ درصد از توکن‌های ایردراپ خود را برداشت کند. همچنین گفته شده است اگر اصرار به برداشت توکن‌های خود داشته باشید، ۹۰ درصد باقی‌مانده از شما گرفته شده و برای همیشه از دسترس خارج می‌شود.

در ادامه توضیح داده شده است که در آینده درباره زمان بازشدن امکان برداشت کامل توکن‌های اطلاع‌رسانی خواهد شد. در مجموع، پیکسل ورس فعلاً سازوکاری را طراحی کرده است تا افراد توکن‌های خود را برای فروش برداشت نکنند.

سؤالات متداول

آیا می‌توان همه توکن‌های ایردراپ پیکسل ورس را برداشت کرد؟

خیر. در حال حاضر تنها امکان برداشت ۱۰ درصد از توکن‌های ایردراپ وجود دارد و پس از این برداشت، ۹۰ درصد مابقی از موجودی شما سوزانده می‌شود.

چه کیف پولی را برای برداشت ایردراپ به ربات پیکسل تپ وصل کنیم؟

برای این کار باید آدرس یک کیف پول غیرامانی اتریومی (ERC-20) را وارد کنید.

چه زمانی می‌توان NFT پیکسل ورس را دریافت کرد؟

از روز ۲۵ ژوئیه (۴ مرداد) می‌توانید NFT آواتار خود را در بازی دریافت کنید.

قیمت NFT پیکسل ورس چقدر است؟

NFT پیکسل ورس هنوز قیمت مشخصی در بازارهای خرید و فروش توکن غیرمثلی ندارد.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  گوشت گوسفندی 11 درصد گران شد
الماس تراشکاری

Check Also

کد مورس همستر کامبت امروز ۳۰ شهریور + آموزش وارد کردن

فهرست عناوین Toggle کد مورس همستر ۳۰ شهریور کد مورس جدید همستر کامبت رأس ساعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner