فیلترهای سرامیکی ریخته گری

آیا بیت کوین همچنان در یک چرخه صعودی قرار دارد؟ بررسی نظر یک تحلیلگر مطرح

هرچند بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال این روزها شرایط سختی را می‌گذارند؛ تحلیلگران باور دارند که چرخه صعودی BTC تغییر نکرده است. علاوه بر این جریان ورود سرمایه ۴۰ میلیون دلاری ETF اسپات شرکت بلک راک (حدود ۶۵۰ بیت‌ کوین) در روز قبل بسیاری از معامله‌گران را امیدوار کرده است.

خلاصه خبر

  • ارزش بازار بیت کوین سریع‌تر از مارکپ کپ تحقق‌یافته‌ آن رشد کرده است.
  • بازار آلت کوین‌ها ممکن است به دلیل فقدان نوآوری ثابت بماند.

به گزارش دیلی‌هادل، رییس پلتفرم کریپتوکوانت (CryptoQuant) یعنی کی یانک جو (Ki Young Ju) باور دارد که بیت کوین

BTC:


درست در میانه یک چرخه صعودی قرار دارد. او تاکید کرده که ارزش بازار بیت‌ کوین سریع‌تر از مارکپ کپ تحقق‌یافته‌ آن رشد کرده است. این اتفاق در چرخه‌های قبلی بیت کوین حدود دو سال طول می‌کشید.

طبق گفته‌های این تحلیلگر، اگر الگوی مذکور تکرار شود بازار صعودی فعلی می‌تواند تا آوریل ۲۰۲۵ (فروردین ۱۴۰۴) ادامه داشته‌ باشد. شاخص مارکت کپ تحقق‌یافته‌ قیمت هر بیت کوین در آخرین جابه‌جایی آن را ثبت می‌کند تا تعداد هولدرهای در سود و زیان آن را به دست آورد. کی یانگ جو ادامه داده‌ است:


ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

فروشنده‌ها! خیلی متاسفم اما بیت کوین هنوز در میانه چرخه صعودی خود قرار دارد. هنگامی که ارزش بازار سریع‌تر از مارکت کپ تحقق‌یافته‌ رشد می‌کند، سیگنال بازار صعودی صادر می‌‌شود. برعکس این حالت هم نشان‌دهنده‌ یک بازار نزولی است. این اتفاق احتمالاً به خاطر معاملات خارج از صرافی‌ها (OTC) رخ داده‌ است.

تفاوت نرخ رشد ارزش بازار و مارکت کپ تحقق‌یافته‌ بیت کوینتفاوت نرخ رشد ارزش بازار و مارکت کپ تحقق‌یافته‌ بیت کوین
تفاوت نرخ رشد ارزش بازار و مارکت کپ تحقق‌یافته‌ بیت کوین

جالب این جا است که ETF اسپات شرکت بلک راک با وجود ریزش قیمت بیت کوین در روز قبل، ۴۰ میلیون دلار جریان ورودی داشته‌ است. این تحلیلگر همچنین خاطرنشان کرد که شروع شدن‌ آلت سیزن ممکن است طول بکشد؛ اما به هر حال اتفاق می‌افتد. او ادامه داده‌ است:

ورود سرمایه از بیت کوین به آلت کوین‌ها شروع نشده، اما فشارهای خرید به طور کلی قوی‌تر می‌شوند. آرامش قبل از طوفان را دوست دارم.

حجم معاملا تجمعی آلت کوین‌هاحجم معاملا تجمعی آلت کوین‌ها
حجم معاملا تجمعی آلت کوین‌ها

با این حال، جو هشدار داد که بازار آلت کوین‌ها ممکن است به دلیل فقدان نوآوری ثابت بماند. به نظر او صنعتی که هیجان ندارد و اصطلاحاً دوپامین ایجاد نمی‌کند؛ سقوط می‌کند. این تحلیلگر باور دارد که بازار آلت کوین‌ها برخلاف گذشته دیگر هیجان جدیدی برای توسعه‌دهندگان و معامله‌گران فراهم نمی‌کند و به همین خاطر وارد بحران شده‌ است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ۲۵۰ مگاولت آمپر ظرفیت جدید برق در ایذه و باغملک وارد مدارمی‌شود

کی یانگ جو قبول دارد که عملکرد آلت کوین‌ها در سال ۲۰۲۴ ضعیف بوده‌ و سرمایه قابل‌توجه جدیدی وارد آن نشده‌ است. او هشدار داده‌ است که اگر این شرایط تغییر نکند؛ صنعت ارزهای دیجیتال ممکن است با یک دوره طولانی رکود مواجه شود.




Source link

الماس تراشکاری

Check Also

قیمت داگز امروز ۱۱ مهر به تومان و دلار

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان