فیلترهای سرامیکی ریخته گری

اتحادیه اروپا به مدل تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام گیر داد

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه گزارش کرد رگولاتورهای اتحادیه اروپا اعلام کرده‌اند که اپلیکیشن‌های فیس بوک و اینستاگرام گروه متا پلتفرمز، نباید تبلیغات شخصی سازی شده بر اساس فعالیت دیجیتالی کاربران را بدون رضایت آنها نمایش دهند.

به گزارش ایسنا، یک منبع آگاه به رویترز گفت: بنا بر تصمیم محرمانه دیده بان حریم خصوصی اتحادیه اروپا، متا نمی‌تواند تبلیغات را بر اساس داده شخصی، نمایش دهد و باید موافقت کاربران را برای این اقدام جلب کند.

این تصمیم اتحادیه اروپا، ممکن است میزان داده‌ای که متا می‌تواند برای فروش تبلیغات شخصی سازی شده، به آنها دسترسی پیدا کند را محدود کند.

بر اساس گزارش رویترز، این منبع آگاه اظهار کرد: کمیسیون حفاظت از داده اروپایی که رگولاتور حریم خصوصی اتحادیه اروپاست، به رگولاتور حریم خصوصی ایرلند که تصمیم نهایی را صادر خواهد کرد، یک ماه فرصت داده است. تصمیم این رگولاتور احتمالا شامل جریمه های سنگین خواهد بود.

انتهای پیام

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ایران خودرو طرح فروش آخر سال خود را خوب اجرا نکرد و بایدپاسخگو باشد
الماس تراشکاری

Check Also

قیمت میم فای امروز ۳ آذر به تومان و دلار

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
https://irankarkhaneh.com https://bepaznapaz.ir جرثقیل سقفی پخش عمده جوراب پنبه خرید کینوا جرثقیل دروازه ای خرید اسپیرولینا جرثقیل سقفی جرثقیل سقفی بلبرینگ سرامیکی خرید جرثقیل سقفی لوله سرامیکی جرثقیل سقفی بهترین نرم افزار سامانه مودیان ساخت جرثقیل سقفی بلبرینگ سرامیکی جرثقیل سقفی کارگاهی خرید جو دوسر پرک تیغ اره دیسکی از کجا جوراب عمده بخریم