فیلترهای سرامیکی ریخته گری

ادعای تحلیلگران: این ۳ شاخص کلیدی از رشد قیمت آلت کوین ها خبر می‌دهد

بازار ارزهای دیجیتال در حال بازیابی قیمت‌ها پس از فشار فروش هفته گذشته است و تحلیلگران با ارائه شاخص‌های کلیدی معتقدند که زمان رشد آلت کوین ها فرا است.

فهرست عناوین

خلاصه تحلیل

  • الگوی سر و شانه معکوس در شاخص آلت سیزن، می‌تواند خبر خوبی برای آلت کوین‌ها باشد.
  • شاخص TOTAL3 با قرار گرفتن در بالای حمایت کلیدی خود، می‌تواند نشانه‌ای از آغاز آلت سیزن باشد.

به گزارش کوین تلگراف، برخی از تحلیلگران معتقدند که بسیاری از آلت کوین‌ها، الگوهایی صعودی را نمایش داده‌اند و در صورت اجرای آنها، بازار وارد یک فاز صعودی جدید می‌شود. ماستَش (Moustache)، یکی از تحلیلگران بازار، در ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) در توییتر نوشت:

شاخص آلت سیزن، یکی از صعودی‌ترین الگوهای خود در ۳ سال و نیم اخیر را به نمایش گذاشته است. به نظر من، زمان رشد قیمت‌ها نزدیک است.


ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

منظور او ایجاد الگوی سر و شانه معکوس در نمودار این شاخص از سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۴ است. این به این معناست که دامیننس بیت کوین در حال کاهش است و ممکن است آلت کوین‌ها عملکرد بهتری از قیمت بیت کوین

BTC:


داشته باشند. در نتیجه این اتفاق می‌تواند نشانه‌ای از شروع آلت سیزن باشد.

شاخص آلت سیزنشاخص آلت سیزن
شاخص آلت سیزن

با اینکه این شاخص در حال رشد بوده‌، اما اکنون در سطح ۳۹ درصد قرار دارد که نشان می‌دهد تنها ۳۹ درصد از ۵۰ ارز برتر، در ۹۰ روز گذشته عملکرد بهتری از بیت کوین داشته‌اند. این مقدار فاصله زیادی با سطح ۷۵ درصدی دارد تا بتوان اعلام کرد که آلت سیزن شروع شده است.

در همین حال، اندیکاتور استوکاستیک RSI در نمودار ۳ هفته‌ای یک تقاطع صعودی را به نمایش گذاشته‌ است. تایتان آو کریپتو (Titan of Crypto)، یکی دیگر از تحلیلگران بازار، معتقد است که این شاخص سیگنالی از نزدیک بودن آلت سیزن می‌دهد. او معتقد است:

عموماً زمانیکه در نمودار ۳ هفته‌ای استوکاستیک RSI یک تقاطع صعودی شکل می‌گیرد، یک حرکت صعودی قوی به دنبال آن شروع می‌شود.

اندیکاتور استوکاستیک RSI تایم فریم ۳ هفته ایاندیکاتور استوکاستیک RSI تایم فریم ۳ هفته ای
اندیکاتور استوکاستیک RSI تایم فریم ۳ هفته‌ای

بررسی ارزش کل بازار آلت کوین‌ها

ریکاوری قیمت آلت کوین‌ها بخشی از بازگشت شاخص TOTAL3 است که از ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) آغاز شده است. این شاخص ارزش کل بازار ارز دیجیتال به جز بیت کوین و اتریوم را محاسبه می‌کند.

همانطور که در نمودار زیر مشخص است، این شاخص به لطف حمایت کلیدی ۵۸۹ میلیارد دلار تا سطح ۵۹۶ میلیارد دلار رشد کرده است.

نکته مهم این است که تمام میانگین‌های متحرک بزرگ آن از جمله میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه، ۱۰۰ روزه و ۲۰۰ روزه در همین ناحیه قرار دارند.

با رسیدن اندیکاتور RSI به سطح ۶۹ در ۳۰ سپتامبر (۹ مهر)، معامله‌گران به برداشت سودهای خود روی آوردند. این امر نشان می‌دهد که آلت کوین‌ها بیش از حد ارزش‌گذاری شده بودند.

نمودار شاخص TOTAL3 در تایم فریم روزانهنمودار شاخص TOTAL3 در تایم فریم روزانه
نمودار شاخص TOTAL3 در تایم فریم روزانه

از آنجا که شاخص TOTAL3 بالای خط روند صعودی خود قرار دارد، قیمت آلت کوین‌ها همچنان روند صعودی خود را دنبال می‌کنند. همچنین رشد RSI از ۴۵ به ۵۳ در ۳ روز گذشته نشان می‌دهد احساسات بازار صعودی است.

اگر شاخص TOTAL3 بالای حمایت مذکور باقی بماند، آلت کوین‌ها می‌توانند به رشد خود ادامه دهند. همچنین رشد پایدار آن‌ها می‌تواند سیگنالی از شروع یک آلت سیزن باشد.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  کاهش واردات ذرت دامی/ بازار در قبضه امارات
الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل پپه؛ آیا زمان رشد ۵۰ درصدی PEPE فرا رسیده است؟

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان