فیلترهای سرامیکی ریخته گری

ارتقای ایمنی و آشکارسازی ۱۹ نقطه پرحادثه خوزستان تا پایان سال

ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از ارتقای ایمنی و آشکارسازی ۱۹ نقطه پرحادثه استان تا پایان سال خبر داد.

محمد جولانژاد در گفت و گو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت ارتقای ایمنی نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای خوزستان، اظهارکرد: نقاط پرحادثه دارای تعاریف خاصی هستند که توسط یک کمیته مشترک از وزارت راه و شهرسازی، پلیس راه و سایر ارگان‌های مرتبط شناسایی و برای رفع حادثه‌خیزی ابلاغ می‌شوند.

وی افزود: سال گذشته بر اساس این تعریف، نقاط پرتصادف محورهای ارتباطی استان خوزستان با همکاری پلیس راه شناسایی و آنالیز این نقاط آغاز شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در این راستا ارتقای ایمنی و آشکارسازی ۱۹ نقطه پرحادثه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در اولویت طرح‌های راهداری استان برای سال جاری قرار گرفته است.

جولانژاد عنوان کرد: محورهای رامهرمز – بهبهان، اندیمشک – شوش، ایذه – باغملک، ماهشهر – هندیجان، گتوند – لالی، خرمشهر – اهواز، کمربندی صنایع فولاد، ملاثانی – اهواز، هفتکل – اهواز، ایذه – دهدز، بهبهان – زیدون، شوش – دزفول، رامهرمز – رامشیر و سه راهی گتوند – گتوند از جمله نقاط پرحادثه‌ای هستند که تخصیص اعتبار برای رفع حادثه‌خیزی آن‌ها در سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  مالزی به روی شرکت‌های چینی باز می‌ماند

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد عملیات رفع ۹ نقطه پرحادثه با تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال در استان آغاز شده است.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

چطور در ایردراپ تاییدشده Humanity Protocol شرکت کنیم؟

پروتکل Humanity Protocol حدود ۳۰ میلیون دلار سرمایه را از شرکت‌های مشهوری مثل انومیکا برندز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان