فیلترهای سرامیکی ریخته گری

ارزیابی عملکرد پرسنل سازمانی با پلتفرم و شاخص‌های بومی

«پلتفرمی برای ارزیابی مدیریت سازمانی و پرسنل» محصول یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک خراسان است که به گفته محققان این شرکت، این پلتفرم امکان ارزیابی پرسنل بر اساس شاخص‌های بومی هر سازمان را فراهم می‌کند.

علی مالکی، مدیر توسعه بازار این شرکت‌ دانش بنیان در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه این شرکت از سال ۸۳ در پارک علم و فناوری استان خراسان آغاز به کار کرده است، گفت: محصولات این شرکت در زمینه مدیریت عملکرد است که برای این منظور پلتفرمی را پیاده‌سازی کردیم که حاوی ۴ زیر سامانه است.

وی مدیریت عملکرد سازمانی و پرسنل را از زیر سامانه‌های این پلتفرم دانست که از طریق آن می‌توان نسبت به ارزیابی مدیریت عملکردی کارکنان و یا کارکنان بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی هر سازمان اقدام کرد.

این محقق در این باره توضیح داد: مثلا اگر سازمانی ۲۰۰ پرسنل داشته باشد، می‌تواند با توجه به شاخص‌های تعریف شده نسبت به رتبه‌بندی پرسنل اقدام کرد. برای این منظور ما به صورت اختصاصی برای هر سازمانی اقدام به تعریف شاخص‌های رتبه‌بندی می‌کنیم.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  دستاوردهای سلولی محققان کشور برای درمان بیماری‌ها ازناباروری تا سرطان

مالکی، مدیریت استراتژیک را از دیگر خدمات این پلتفرم نام برد و یادآور شد: در این بخش می‌توان اهداف بلند مدت و کوتاه مدت سازمانی را بر اساس بودجه‌بندی و شاخص‌های اعلامی مورد ارزیابی قرار داد.

مدیر توسعه بازار این شرکت ادامه داد: بخش دیگر این پلتفرم داشبورد مدیریت این محصول است که این قابلیت را دارد که می‌توان در لحظه کلیه اطلاعات و دیتاهای سازمان را در این داشبورد مشاهده کرد.

به گفته وی در حال حاضر ۱۷ وزارتخانه و ۱۵۰ سازمان دولتی و شرکت‌های خصوصی و همچنین آستان قدس رضوی از خدمات این سامانه بهره‌منده شده‌اند.

مالکی با بیان اینکه برخی از بانک‌های دولتی و ۳ بانک خصوصی اقدام به پیاده‌سازی پلتفرم این شرکت دانش‌بنیان کرده‌اند، ‌گفت: ما این قابلیت را داریم که در لحظه حدود ۲۰۰ سازمان دولتی و خصوصی از پلتفرم ما استفاده کنند.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

کد انیگما راکی رابیت امروز ۲۹ شهریور + آموزش وارد کردن

فهرست عناوین Toggle کد انیگما ۲۹ شهریور راکی ربیت ترتیب رمز کیف پول یا همان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner