فیلترهای سرامیکی ریخته گری

اطلاعیه جدید همستر کامبت: هنوز برای دریافت ایردراپ فرصت باقی است!


بازی همستر کامبت در اطلاعیه جدیدش اعلام کرد که کاربران همچنان می‌توانند توکن‌های خود را برداشت کرده یا از آن برای بازی‌های بعدی استفاده کنند. شایان ذکر است که بازی مذکور باز هم به انتقادات کاربران از نحوه توزیع ایردراپ آن واکنشی نشان نداد.

خلاصه خبر

  • بازی همستر‌کامبت در اطلاعیه جدیدش اعلام کرد که بزرگ‌ترین ایردراپ تاریخ کریپتو را رسما راه‌اندازی کرده است.
  • همستر‌ کامبت خاطرنشان کرد که اگر کاربران هنوز توکن‌های خود را درخواست نکرده‌اند، می‌توانند این کار را در پلتفرم آن انجام دهند.

بازی همستر کامبت در اطلاعیه جدیدش اعلام کرد که بزرگ‌ترین ایردراپ تاریخ کریپتو را رسما راه‌اندازی کرده و توکن‌هایش را بین ۱۳۱ میلیون کاربر توزیع کرده است. این بازی تاکید کرد که کاربران اکنون می‌توانند توکن‌هایشان را از طریق صرافی‌ها، ولت تلگرام و خود اپلیکیشن آن دریافت کنند. 

علاوه بر این همستر کامبت تاکید کرد که از طریق Mintless Jetton توکن‌هایش را توزیع کرده است. در این سیستم کاربران می‌توانند توکن‌هایشان را در کیف پولشان مشاهده کنند اما پس از اینکه آن‌ها را منتقل کردند، توکن‌های مذکور ضرب می‌شوند.

ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

همستر کامبت خاطرنشان کرد که اگر کاربران هنوز توکن‌های خود را درخواست نکرده‌اند، می‌توانند این کار را در پلتفرم آن انجام دهند. علاوه بر این کاربران در صورت تمایل می‌توانند ذخایرشان را در بازی نگه داشته‌ و در بازی‌های جدید پلتفرم مذکور از آن‌ها استفاده کنند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  پیگیری برای جذب سرمایه‌گذار در تولید برق‌آبی/ دستگاه‌ها درمعرفی اموال و املاک مازاد تعلل نکنند

شایان ذکر است که قیمت همستر کامبت در محدوده ۰.۰۰۴ دلار قرار دارد. این توکن در روز قبل ۶ درصد رشد کرده اما با رکورد خود فاصله بسیار زیادی دارد.

اطلاعیه جدید همستر کامبتاطلاعیه جدید همستر کامبت
اطلاعیه جدید همستر‌ کامبت

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.



Source link
الماس تراشکاری

Check Also

کد تپ سواپ امروز ۱۳ مهر + کد همه ویدئوهای TapSwap

Trading FOREX happy 100,000 Followers In 1 Month amazing Crypto Bridges Explained | Part 1 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان