فیلترهای سرامیکی ریخته گری

اطلس گردشگری قلب پایتخت توسط شهردار رونمایی شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


به گزارش خبرگزاری مهر، اطلس گردشگری قلب تهران توسط شهردار، شهردار منطقه ۱۲ و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری تهران رونمایی شد.

روح الله دلیری مدیر اداره روابط‌عمومی منطقه ۱۲ گفت: اطلس گردشگری قلب تهران به عنوان نقطه آغاز شهرنشینی در پایتخت است که پس از تدوین توسط اداره روابط‌عمومی منطقه ۱۲ و اخذ مجوز وزارت ارشاد، چاپ و همزمان با هفته گردشگری در بیستمین آیین قرار خدمت شهردار تهران رونمایی شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ تهران تأکید کرد: این اطلس در ۱۸۳ صفحه به معرفی ۱۳ بخش، ایستگاه های مترو، درمانگاه ها، سالن نمایش و سینما ، پارک ها، کتابخانه ها، هتل ها، آثار ثبتی، موزه ها، اماکن تاریخی، امامزاده ها، مساجد تاریخی، اماکن مذهبی و اماکن شاخص به همراه لوکیشن و QR هر مکان به معرفی نحوه دسترسی به مکان مورد نظر ، مساحت بنا و حداقل زمان بازدید برای هر مکان می پردازد.

دلیری افزود: اطلس گردشگری گامی هدفمند و هوشمندانه در معرفی کلیات ومفاهیم گردشگری، سیمای جهانی گردشگری تهران قدیم است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  بررسی بازنگری مناطق نمونه گردشگری در کارگروه بازنگری ضوابط - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

وی افزود: این اطلس به بیانی ساده و دقیق از مسایل پرداخته است.با توجه به اهمیت گردشگری به عنوان یکی از منابع ایجاد اشتغال در سطح ملی و نقش آن در رشد و توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور، تهیه اطلس گردشگری کمک شایانی در معرفی ومکان یابی آثار باستانی و جاذبه های گردشگری و توریستی خواهد داشت.


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

گردشگری سبب صلح پایدار و تحکیم روابط دوستانه میان ملت‌ها می‌شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

به گزارش خبرنگار مهر، همایش تخصصی گردشگری فرهنگی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner