فیلترهای سرامیکی ریخته گری

اعتراض شدید کاربران به ایردراپ اسکرول؛ ماجرا چیست؟


کاربران شبکه اسکرول به شدت نسبت به نحوه تخصیص توکن SCR ابراز نگرانی کرده‌اند چون فقط ۷ درصد از عرضه آن برای کاربران اولیه کنار گذاشته‌ شده‌‌‌ است. این در حالی است که صرافی متمرکز بایننس ۵.۵ درصد از عرضه SCR را برای کاربران لانچ‌پول خود دریافت می‌کند.

خلاصه خبر

  • صرافی متمرکز بایننس ۵.۵ درصد از عرضه SCR را برای کاربران لانچ‌پول خود دریافت می‌کند.
  • این مسئله انتقادات زیادی در پی داشته‌ است.

به گزارش کوین دسک، توکن اسکرول قرار است به عنوان توکن بومی شبکه لایه ۲ آن عمل کند. کل عرضه این توکن ۱ میلیارد واحد خواهد بود که ۱۵ درصد آن به ایردراپ‌ها اختصاص داده‌ می‌شود. ۷ درصد از این مقدار هم در ۲۲ اکتبر (۱ آبان) توزیع می‌شود. ۱۷ درصد نیز به سرمایه‌گذاران و ۱۰ درصد به بنیاد اسکرول می‌رسد. نکته اینجا است که ۵.۵ درصد از عرضه آن به لانچ‌پول بایننس اختصاص یافته‌ است.

در نتیجه کاربران بایننس می‌توانند به راحتی و در کمتر از یک هفته با استیک کردن توکن‌هایی مثل ‌BNB در ایردراپ اسکرول شرکت کنند. کاربری به اسم Axel Bitblaze تاکید کرد:

ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

هنوز منتظر ایردراپ‌هایی مثل سال ۲۰۲۲ هستید؟ با واقعیت روبه‌رو شوید. ۷ درصد از عرضه اسکرول به کاربرانی اختصاص داده‌ می‌شود که ۲ سال تلاش کردند و ۵ درصد از آن به کاربران لانچ‌پول بایننس. از ما کار می‌کشند و به نفع سرمایه‌گذارها عمل می‌کند. دنیای ایردراپ‌ها تغییر کرده است.

یکی از مشارکت‌کنندگان اصلی اسکرول به نام Sandyzkp در واکنش به انتقادات گفت:

بایننس چیزی بیشتر از یک لیست شدن‌ ساده است. این صرافی بهترین کانال برای رسیدن به کاربرانی از سراسر جهان است. بایننس کانال‌های ارتباطی مختلفی را باز کرده و به ما کمک می‌کند به ویژه در بازارهای نوظهور رشد کنیم.

با این حال تمام توکن‌های لانچ‌پول بایننس عملکرد خوبی نداشته‌اند. برای مثال توکن آرکهام از قیمت اولیه ۹۰ سنت به ۳۰ سنت کاهش یافت. علاوه بر این توکن پورتال (PORTAL) سه روز پس از انتشار از ۳.۶۰ دلار به ۲.۰۸ دلار سقوط کرد. اترفای (ETHFI) نیز با قیمت ۴.۱۳ دلار عرضه شد و از آن زمان به ۱.۴۴ دلار کاهش یافته‌ است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  واحد‌های مسکن مهر بدون امکانات تحویل داده نمی‌شود-تایمز

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.



Source link
الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل پپه؛ آیا زمان رشد ۵۰ درصدی PEPE فرا رسیده است؟

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان