فیلترهای سرامیکی ریخته گری

افتتاح و بهره‌برداری ۴۴ طرح عمرانی به مناسبت دهه فجر در مازندران

ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در تشریح برنامه‌های جشن چهل‌وچهارمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، گفت: ۴۴ طرح مختلف عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، یاسر امینی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: برنامه‌های ویژه‌ای برای این ایام از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن تدوین شده که در زمان مقرر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اجرایی خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، افزود: در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۴۴ پروژه مختلف عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهند گرفت.

امینی تصریح کرد: بازدید خبرنگاران از شهرک‌های صنعتی، برگزاری رویدادهای استارت آپ با موضوعات کسب و کار، بهره وری و بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی، دیدار با خانواده‌های معظم شاهد، عطرافشانی گلزار مطهر شهدا و تجدید میثاق با شهیدان گرانقدر، فضاسازی و آذین‌بندی شرکت و برگزاری مسابقه ورزشی ویژه کارکنان در رشته‌های والیبال، فوتسال، تنیس روی میز و فوتبال دستی نیز از برنامه‌های شرکت به‌مناسبت این ایام است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  خطری که روسیه را تهدید می‌کند

وی معرفی اقدامات انجام شده شرکت شهرک‌ها و نواحی صنعتی براساس پروژه‌های انجام شده و حضور گسترده کارکنان در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن را از دیگر اقدامات این شرکت دانست و خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای معرفی دستآوردهای بزرگ انقلاب اسلامی به نسل جوان است.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل سولانا امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل سولانا نشان می‌دهد که فروشندگان این ارز دیجیتال همچنان قدرت خود را حفظ کرده‌اند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner