رئیس بازرسی کل فراجا از افزایش ۳۴ درصدی رسیدگی حضوری مسئولان فراجا به مطالبات مردم در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل خبر داد.
به گزارش ایسنا، سردار مهدی معصوم بیگی با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات شهروندان و پاسخگویی به مطالبات و نیازمندیهای مردم از شاخصهای پلیس حرفهای و مقتدر است، اظهارکرد: مردم بهترین ناظران پلیس هستند و کارشناسان بازرسی کل با تحلیل دیدگاهها و نظرات شهروندان زمینه تعالی و پیشرفت سازمان در موضوعات مختلف ماموریتی را فراهم می آورند.
وی رسیدگی مستمر و نتیجه بخش به درخواستهای شهروندان را عامل افزایش رضایتمندی مردم از پلیس عنوان کرد و افزود: با فعالیت شبانه روزی دفاتر نظارت همگانی بازرسی در سراسر کشور انتقادها، پیشنهادها و راهکارهای شهروندان عزیز بررسی و پاسخگویی لازم به درخواستهای شهروندان انجام می شود.
معصوم بیگی با بیان اینکه حسب تدابیر سردار فرمانده کل انتظامی کشور نهضت پاسخگویی جهادی و نهادی را سرلوحه اقدامات خود در مرکز و دفاتر نظارت همگانی بازرسی قرار داده ایم به عملکرد مرکز نظارت همگانی بازرسی کل فراجا و دفاتر نظارت همگانی انتظامی استانها در سال ۱۴۰۱ پرداخت و گفت: در این مدت ۲ هزار و ۴۵ جلسه مستقیم پاسخگویی در مراکز ۱۹۷ بازرسی در سطح کشور برگزار و به مطالبات تلفنی و حضوری ۳۹ هزار و ۹۹۵ شهروند که بیانگر افزایش ۹ درصدی در مقایسه با مدت مشابه است، رسیدگی شده است.
رئیس بازرسی کل فراجا با اشاره به افزایش ۳۴ درصدی پاسخگویی حضوری در سال ۱۴۰۱ نسبت به ۱۲ ماهه سال قبل در مراکز ۱۹۷ ادامه داد: همکارانم در مراکز نظارت همگانی سراسر کشور ضمن تکریم چهره به چهره مراجعان، با بررسی پیشنهادهای کاربردی ارائه شده زمینه توسعه و تعالی ماموریتهای انتظامی کشور را فراهم می کنند.
وی گفت: مستندات و آمارهای ثبت شده در سامانه ۱۹۷ بیانگر این مهم است که در این مدت ۵۴۲ هزار و ۴۵۷ پیام مردمی با چهار درصد افزایش نسبت به سال قبل در این سامانه ثبت و مورد رسیدگی قرار گرفته است که از این تعداد بیش از ۱۶۷هزار پیام مربوط به تقدیر از عملکرد کارکنان انتظامی کشور است.
انتهای پیام