فیلترهای سرامیکی ریخته گری

امدادرسانی هلال احمر به ۲۶۰ نفر در ۲۹۰ حادثه

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از رهاسازی ۳۸ مصدوم سوانح ترافیکی طی سه روز گذشته خبر داد.

مهدی ولیپور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملیات‌های امداد و نجات در ۷۲ ساعت گذشته اظهار کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته، چندین مورد عملیات در راستای امدادرسانی، نجات و انتقال مصدومان به مراکز درمانی و… از سوی امدادگران سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر انجام شده است.  

وی تعداد کل ماموریت‌های صورت گرفته را ۲۹۰ مورد اعلام کرد و در این باره اظهار کرد: در ماموریت‌های صورت گرفته به ۳۶۰ نفر امدادرسانی شده است و ۱۹۰ نفر از شرایطی و تصادفاتی که بعضا جان آن‌ها را تهدید می‌کرد نجات داده شدند.  

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت:‌ در ماموریت‌هایی که طی ۷۲ ساعت گذشته در سطح کشور صورت گرفته است، ۱۴۲ نفر به مرکز درمانی منتقل شدند و ۱۲۷ نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.  

ولیپور با اشاره به انجام عملیات رهاسازی مصدومان در سوانح ترافیکی اظهار کرد: ۳۷ مورد عملیات رهاسازی صورت گرفته است که طی آن‌ها ۳۸ مصدوم از سوانح ترافیکی رهاسازی شدند.  

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  پس گرفتن ۶۰۰ میلیارد از کلاهبرداران سایبری/ رمز بانکی راخودتان وارد کنید

به گفته رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر، این آمار درباره ماموریت های سازمان امدادونجات هلال احمر بوده و در برگیرنده امدادرسانی‌های انجام شده به تمام حوادث رخ داده در کشور نیست.

انتهای پیام 

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner