فیلترهای سرامیکی ریخته گری

انهدام باند سرقت از ۳۰ خانه در شرق تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند ۹ نفره سارقان منزل در شرق تهران با بیش از ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی درباره جزئیات این پرونده اظهارکرد: درپی وقوع سرقت‌های سریالی از خانه‌های شهروندان در شرق تهران رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت و آنان در نخستین گام راهی صحنه‌های وقوع جرم شده و متوجه شدند که چهار سارق حرفه‌ای با دو دستگاه موتورسیکلت خانه‌های موردنظر را شناسایی و در یک زمان مناسب با تخریب در اقدام به سرقت اموال با ارزش از داخل خانه کرده و متواری شده‌اند.

وی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و روش‌های علمی، مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران شناسایی کرده و پس از کسب مجوزهای لازم از مرجع قضائی آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۳۰ فقره سرقت از خانه‌های شهروندان در شرق تهران اعتراف و عنوان کردند پنج نفر دیگر در این سرقت‌ها نقش داشته‌اند که در ادامه نشانی مخفیگاه‌های متهمان دیگر پرونده نیز شناسایی شد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  مرگ ۱۱۵۲ نفر به دلیل غرق شدگی/ افزایش شمار زنان غرق شده درسال ۱۴۰۱

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ  با بیان اینکه در این عملیات از مخفیگاه متهمان پول، طلاجات، لپ‌تاپ، تلفن‌همراه و لوازم خانه به ارزش تقریبی ۱۰  میلیارد ریال کشف شد، ادامه داد: کارآگاهان اداره هفدهم پس از دریافت این اطلاعات مهم، پنج سارق دیگر پرونده را نیز دستگیر کردند که آنها نیز به جرم خود در تحقیقات معترف شدند.

 ولیپور گودرزی گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner