فیلترهای سرامیکی ریخته گری

اهمیت بسیار پاسخگویی در شرکت پست

عضو هیات‌ مدیره شرکت ملی پست گفت: ما حدود ۸۰ میلیون مشتری داخل کشور و روزانه یک میلیون مرسوله داریم و نارضایتی یک درصدی در میان آنها، موجب نارضایتی ۳۰ هزار نفر است و از این رو پاسخگویی اهمیت زیادی دارد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا قادری -عضو هیات‌مدیره شرکت ملی پست- در همایش کارشناسان روابط عمومی شرکت پست که امروز در شرکت پست شهرک قدس برگزار شد، اظهار کرد: عمر روابط عمومی در سازمان‌های کشور زیاد نیست و صرف نظر از تعریف واژگان و لغت، هنوز بسیاری از سازمان‌ها تعریف درستی از روابط عمومی و جایگاهش ندارند. در بسیاری از سازمان‌ها روابط عمومی به هماهنگ‌کننده برنامه‌ها تنزل یافته یا برخی تبدیل به گزارش‌کننده‌ی جلسات درون‌سازمانی شدند که ممکن است برای مخاطب ارزشی نداشته باشد.

وی‌ با بیان اینکه فلسفه اصلی روابط عمومی، مردم‌داری است، گفت: تمام تلاش روابط عمومی باید این باشد که رضایت مردم را جلب کند؛ اینکه آنها بخواهند در تقابل با رسانه و مردم باشند، همواره اشتباهات سازمان‌ها را توجیه کنند و جبهه بگیرند، نشان‌دهنده این است که سازمان هنوز به بلوغ مناسبی نرسیده است، روابط عمومی نباید تنها تاییدکننده و تحکیم‌کننده‌ جایگاه مدیران باشد، بلکه با عملکرد خودش باعث می‌شود جلوی خیلی از تنش‌ها را بگیرد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  3 ضلعی کاهش قیمت سیمان و فولاد/ دستیار وزیر راه: مواد اولیهمصالح از انفال است

عضو هیات‌ مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه در سه سال گذشته، روابط عمومی شرکت ملی پست با وجود امکانات کم، رویکرد خوبی داشته‌ است گفت که ما در این مدت هفته‌ای بدون رویداد و اقدام نبوده‌ایم و این‌چنین توانستیم روابط عمومی برتر کشور شویم و از کمترین امکانات برای ارتباط با مخاطب استفاده کنیم. پاسخگویی نیز نکته مثبت دیگر روابط عمومی پست بوده است، ما حدود ۸۰ میلیون مشتری داخل کشور و روزانه یک میلیون مرسوله داریم که دو میلیون مخاطب روزانه را شامل می‌شود و نارضایتی یک درصدی در میان آنها، موجب نارضایتی ۲۰ هزار نفر است و از این رو پاسخگویی اهمیت زیادی دارد.

قادری با اشاره به ارتباط مثبت با رسانه‌ها بیان کرد: کمتر رسانه‌ای در کشور وجود دارد که با شرکت پست ارتباط نداشته باشد. شرکت ملی پست فارغ از جبهه‌گیری‌های سیاسی، با تمامی رسانه‌های کشور روابط سازنده دارد، آنها از ما صداقت و حسن نیت می‌بینند و از این رو این روابط حسنه‌ ایجاد شده است. شرکت پست در رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی هم حضور فعالی دارد و با مخاطبان ارتباط برقرار کرده، برای مثال در  توییتر و با صبر و حوصله پاسخگوی تمام انتقادات بوده‌ایم.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  اوراق مرابحه ارزی ابزاری برای تامین مالی ارزی پروژه‌های پیشران-تایمز

ادامه دارد

الماس تراشکاری

Check Also

قیمت میم فای امروز ۳ آذر به تومان و دلار

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
https://irankarkhaneh.com https://bepaznapaz.ir جرثقیل سقفی پخش عمده جوراب پنبه خرید کینوا جرثقیل دروازه ای خرید اسپیرولینا جرثقیل سقفی جرثقیل سقفی بلبرینگ سرامیکی خرید جرثقیل سقفی لوله سرامیکی جرثقیل سقفی بهترین نرم افزار سامانه مودیان ساخت جرثقیل سقفی بلبرینگ سرامیکی جرثقیل سقفی کارگاهی خرید جو دوسر پرک تیغ اره دیسکی از کجا جوراب عمده بخریم