فیلترهای سرامیکی ریخته گری

بازداشت ۸۲۲ خلافکار در تهران/ افزایش استفاده سارقان از سلاح

رییس پلیس تهران بزرگ از دستگیری ۸۲۲ نفر از سارقان، زورگیران و اراذل و اوباش در مرحله جدید طرح رعد خبر داد.  

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در اجرای پنجاه و نهمین مرحله از طرح رعد که صبح امروز در مقر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، گفت: طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت به مرحله پنجاه و نهم خود رسید. این طرح‌ها برای استقرار نظم و امنیت و ایجاد آرامش اجرا شده و در آن ماموران پلیس به طور مضاعف و شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا با انواع جرائم و مجرمان برخورد کنند.

 
وی با بیان اینکه آنچه که امروز به نمایش درآمده، تنها گوشه‌هایی ازاین تلاش‌ها است، گفت: در اجرای این مرحله از طرح رعد در مجموع ۸۲۲ نفر از سارقان، زورگیران، مالخران، کیف قاپان، سارقان مسلح و اراذل و اوباش دستگیر شدند. عمده متهمان دستگیر شده نیز دارای سابقه کیفری و زندان بودند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: در این مرحله از طرح رعد ۲۵ باند که اقدام به سرقت و زورگیری و قاپ‌زنی کرده بودند، منهدم شدند و ۱۶۱ خودرو و موتورسیکلت سرقتی نیز کشف و ضبط شد. ۱۰۴۵ فقره سرقت نیز کشف و اموال مردم به آن‌ها برگردانده شد. همچنین ۱۸۴۹ فقره از اموال مسروقه نیز کشف شد. ارزش ریالی اموال مکشوفه بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  وظایف «قرارگاه سرعت» پلیس راهور چیست؟

 
رحیمی با بیان اینکه ۱۴ نفر از محکومین فراری نیز در این مرحله دستگیر شدند، گفت: ۲۹ درصد سارقان در حوزه قطعات و لوازم و تجهیزات خودرو، ۱۹ درصد سارقان اماکن خصوصی و دولتی، ۲۰ درصد سارقان در معابر، هفت درصد قاپ‌زن، هفت درصد سارق خانه و ۱۸ درصد سارقان وسایل نقلیه، سیم، کابل و … بودند.

رییس پلیس پایتخت اظهار کرد: ۶۸ پاتوق سارقان، ۱۹ پاتوق مالخران، پنج پاتوق سارقان اوباش، ۶۷ فروشنده مواد مخدر و ۱۲ پاتوق اراذل سطح یک و دو در این طرح منهدم و ۱۰ قبضه سلاح جنگی و ۸۴ قبضه سلاح سرد نیز کشف شد.

وی همچنین با بیان اینکه متاسفانه استفاده سارقان از سلاح جنگی بیشتر شده است، گفت: اخیرا جلسات خوبی بین پلیس و قوه قضاییه برای برخورد با جرائم خشن انجام شده است.  

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner